۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۲۶۱۱۳
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد خوزستان خبر داد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره محراب همزمان با میلاد امام زین العابدین در اندیمشک

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره محراب با محوریت نماز همزمان با میلاد امام زین العابدین(ع) در اندیمشک خبر داد.
جشنواره محراب

حسین براتی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز خدمت و این که از رهنمودهای امامان معصوم بهره مند شویم، خاطرنشان کرد: مساجد جایگاه مردمی خاصی دارند که مناسبت ها رویدادهای فرهنگی، مذهبی و ملی در آنها برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به این که خوشبختانه ملت ولایت مدار ایران با مساجد و مناسبت های مذهبی عجین هستند، ابراز داشت: در اعیاد شعبانیه جشن های گسترده ای در سراسر کشور و استان خوزستان انجام می شود.

 

براتی با بیان این که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این باره با حمایت، ترغیب و شرکت در این مراسم ها با توجه به توانایی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت می کند، افزود: مراسمات شاخصی که توسط کانون های فرهنگی مساجد سطح استان در شهر و روستا برگزار می شود مورد حمایت قرار می گیرند.

 

این مقام مسؤول اظهارداشت: همزمان با میلاد امام زین العابدین(ع) مراسم اختتامیه جشنواره محراب با محوریت نماز در شهرستان اندیمشک و با میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: فراخوان این جشنواره از سال گذشته اعلام شد که به دنبال آن آثاری از سراسر کشور ارسال و هفته گذشته آثار ارسالی از سوی هیأت داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و ان شاء الله فردا همزمان با اختتامیه نفرات برتر اعلام خواهند شد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان این که علاقه مندان، شاعران و نویسندگان حوزه نماز در مراسم اختتامیه حضور خواهند یافت، تصریح کرد: امسال پنجمین دوره برگزاری جشنواره محراب است و امیدواریم شاهد استقبال و رقابت چشمگیر در دوره های آتی این جشنواره باشیم.

 

براتی در پایان حضور اصحاب رسانه برای پوشش این جشنواره به ویژه شبکه جهانی الاهواز را خواستار شد./9456/302/ب2

ارسال نظرات