۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۲۵۸۵۱
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

جامعه با نشاط به سمت فقر نمی‌رود

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کسانی که در دلشان نور امید دارند آدم‌های با نشاطی هستند، اگر امید در یک جامعه وجود داشته باشد مردم آن جامعه پویا می‌شوند و هیچگاه چنین جامعه‌ای به سمت فقر نمی‌رود.
اصغری حسامیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علیرضا اصغری‌حسامیه در مراسم ویژه‌برنامه ولادت امام حسین(ع) که امروز در حسینیه بیرجندی‌های مقیم زاهدان برگزار شد، گفت: کسی که تاریخ عاشورا را نگاه کند می‌فهمد امام حسین(ع) شخصیتی مظلوم در عالم است.

 

وی ادامه داد: معنای امام حسین(ع) امیدواری و برکت است، یک اشتباهی که ما داریم این است که فکر می‌کنیم شادی و نشاط همان خنده است و امام حسین(ع) مظهر شادی است.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: کسانی که امید به خودشان دارند آدم‌های با نشاطی هستند نشاط یعنی انگیزه‌ای برای پیشرفت؛ خداوند 43 مرتبه به ما در قرآن گفته است که نباید غمگین باشیم.

 

حجت الاسلام اصغری حسامیه خاطرنشان کرد: کسی که دین داشته باشد گره در زندگی ندارد در دین ما چیزی به نام شکست وجود ندارد، اگر امید در یک جامعه وجود داشته باشد مردم آن جامعه پویا می‌شوند.

 

وی اظهار داشت: تمام اصول یک جامعه به دولت مردان  آن جامعه بر می‌گردد، دولت مردان جامعه باید امید را در جامعه زنده کنند، جایی که فقر باشد مردم آن جا با نشاط نخواهند بود.

 

این کارشناس مسائل مذهبی یاد آور شد: هر جا که جلسه امام حسین(ع) تعطیل شد جوانان به سمت انحراف رفتند هیچ چیز به اندازه دین، امید در دل مردم روشن نمی‌کند.

 

وی در پایان ابراز کرد: کسانی که امام حسین(ع) و دین را به عنوان افسردگی معنا می‌کنند این‌ها اطلاع درستی ندارند؛ ما در سایه اهل بیت به بهشت امیدوار هستیم./202/831/ب1

ارسال نظرات