۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۴۲۵۷۹۳
آیت الله طبرسی:

انتظاری برای کاهش فقر و رفع مشکل اشتغال از دولت نداریم

آیت الله طبرسی با بیان این که نباید از دولت انتظار داشته باشیم با این وضع معمول در عرصه اشتغال و کاهش فقر موفقیت های لازم را کسب کند، گفت: بسیج سازندگی نقش مهمی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در تقویت تولید داخل بر عهده دارد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای بسیج سازندگی استان با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، این ماه را ماه پیامبر اسلام دانست و گفت: لحظه های معنوی این ماه فرصتی برای طهارت درونی و تهذیب نفس است.

 

وی با بیان این که ماه شعبان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان است، افزود: بهترين زمينه ها و ظرفيت ها از سوی خداوند متعال در ايام ماه شعبان ايجاد شده تا با بهره برداري از آن خودمان را جهت حضور بر سفره ضيافت حقتعالي در ماه مبارك رمضان آماده كنيم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه در كنار مردم بازوان ولايت و حاميان اسلام، قرآن و نظام است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بقاي اسلام به واسطه وجود مبارک امام حسين(ع) بوده است، ادامه داد: توسل به امام‌حسين(ع)، مايه نجات از هواي نفساني و دنيازدگي است.

 

رییس شورای حوزه علمیه مازندران، امام حسین(ع) را بهترين چراغ راه براي بندگان و مؤمنان دانست و ادامه داد: هيچ زميني برتر از زمين کربلا نيست و قبل اينکه زمين مکه وجود داشته باشد خداوند زمين کربلا را ايجاد کرد.

 

آیت الله طبرسی با تاکيد اين که همه موجودات عالم روزي به کرامت امام حسين(ع) محتاج هستند، اذعان داشت: امام ‌حسين(ع) نماد و جلوه حقيقي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر است و راز عزت حسيني، ذوب‌شدن در اين حقيقت است كه تمام رفتار و گفتار و اهداف امام‌حسين(ع) اطاعت از خدا و اجراي فرامين او بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که پاسداران انقلاب اسلامی امروز با اقتدا به امام حسين(ع) در برابر کفار ايستادگي مي‌کنند و همين امر سبب پيروزي آنها است، تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت معنوي و ايمان دروني خويش در برابر تهاجمات و دشمني‌هاي کفار ايستادگي و از شرف، دين و آزادگي ملت شريف و قدرشناس ايران اسلامي پاسداري مي‌کنند.

 

وی با بيان اين که سران استکبار و غرب همواره از دستيابي ايران به اقتدار و عزت در جهان وحشت و هراس دارند، اظهار داشت: استکبار نشان داده که همواره در تلاش است تا با انواع فريب‌ها، نقشه‌چيني‌ها و دسيسه‌ها مردم مبارز و ولايت مدار ايران اسلامي را از دستيابي به آنچه که حق خود است مأيوس و سرافکنده کند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به لزوم جديت براي اشاعه هر چه بيشتر فرهنگ و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در جامعه و در بين جوانان و نوجوانان تصريح کرد: امروز وظيفه همه در زمينه فرهنگي اين است که از حد‌اکثر توان خويش در راه پاسداري از آرمان‌هاي جمهوري اسلامي در بين نسل جوان استفاده کنند و همواره در صدد امتداد بخشي به خط امام راحل و مقام معظم رهبري باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اين كه امام‌حسين(ع) مظهر كامل عشق و دلدادگي است و عشق به امام‌حسين(ع) تا روز قيامت در دل همه مسلمانان شعله‌ور است، تاکيد کرد: پيامبر مكرم اسلام(ص) همواره سيدالشهدا را از خود مي‌دانست و مقام و جايگاه آن حضرت را در نزد خدا مقرب‌تر و عزيزتر ياد مي‌كرد.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ارزشمند بسیج سازندگی در ساخت و عمران آبادی کشور اشاره کرد و گفت: خدمات این نهاد ارزشمند مایه مباهات و خرسندی است.

 

وی بر ضرورت حضور گسترده بسیج سازندگی در عرصه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: این مجموعه مردمی باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید بهره گیرد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که خدمات ارزشمند بسیج در سازندگی کشور فراموش ناشدنی است، ادامه داد: بسیج سازندگی به دور از هر گونه بروکراسی های معمول اداری در جهت ساخت و تقویت بنیه های های اقتصادی کشور تلاش های گسترده ای انجام داد.

 

وی با بیان این که نباید از دولت انتظار داشته باشیم با این وضع معمول در عرصه اشتغال و کاهش فقر موفقیت های لازم را کسب کند، گفت: بسیج سازندگی نقش مهمی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در تقویت تولید داخل بر عهده دارد.

 

امام جمعه ساری با انتقاد از برخی مسائل غیر اخلاقی در سیستم های اداری کشور، گفت: متأسفانه گرفتن زیرمیزی، برگزاری جلسات بیهوده و روزمره گی امروز در سازمان های اداری ما موج می زند./202/950/ب1

ارسال نظرات