۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۷۱۹
عضو هیات علمی موسسه امام خمینی قم:

ترویج تشیع انگلیسی از راه های مخدوش کردن چهره اسلام است

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) قم ترویج اسلام انگلیسی را باب میل دشمنان اسلام دانست و گفت: ترویج اسلام انگلیسی از راه های مخدوش نمودن چهره اسلام است
حوزه انقلابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمدرضا باقرزاده عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) قم پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی گفتمان انقلاب ابراز داشت: حوزه های علمیه به عنوان سنگ بنای جوامع اسلامی و مرکز تربیت علمای دینی باید با مساله نفوذ و تهاجم فرهنگی مقابله کند.

 

حجت الاسلام باقرزاده بیان داشت: عناصر ضد انقلاب و ضد دین با هدف ترویج اندیشه های باطل در کشورهای اسلامی دست به تحریف چهره علمای دینی زده و با تربیت علمانماها قصد تخریب دین را دارند.


عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) قم ادامه داد: ترویج اسلام انگلیسی یکی از راه های نفوذ و مخدوش کردن چهره اسلام اصیل است، اسلام مترقی باب میل مستکبران جهان نبوده و آن ها در تلاش برای نمایش چهره ای متحجر از اسلام هستند.

 

حجت الاسلام باقرزاده تصریح کرد: حوزه های علمیه به عنوان مهد تربیت علمای دین، مورد هجمه قرار گرفته اند و هدف دشمنان اسلام، دوقطبی نمودن فضای حوزه های علمیه و افتراق میان حوزه و دانشگاه است.


وی خاطرنشان کرد: عمال آمریکایی و انگلیسی با نفوذ در حوزه های علمیه و با علما نمایی قصد ائتلاف با گروه های لائیک را داشته و به دنبال منزوی ساختن حوزه های علمیه و محصور کردن دین به محیط حوزه ها هستند.


عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) قم اظهار داشت: جدایی دین از سیاست نیز بدعت مستکبران برای به مخاطره انداختن جایگاه انقلاب اسلامی در جامعه است.


حجت الاسلام باقرزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: تقویت حوزه های انقلابی موجب تقویت اهداف انقلاب و صلابت و اقتدار نظام است، حوزه های علمیه باید انقلابی باقی بمانند تا فرهنگ ایثار و شهادت از بین نرود.

 

وی در پایان اذعان داشت: طلاب و روحانیان باید در هر زمان به ائمه اطهار علیهم السلام توسل داشته باشند و با ایستادگی در مقابل هجمه ها و نفوذ دشمنان، اجازه خودنمایی به مستکبران را ندهند./202/857/ب1

ارسال نظرات