۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۵۹۷

کتاب «برج ۱۱۰» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

با تلاش بنیاد شعر و ادبیات داستانی و موسسه انتشاراتی علمی و فرهنگی، نخستین چاپ از کتاب «برج ۱۱۰» که تازه‌ترین رمان زنوزی جلالی است، به نمایشگاه رسید.
کتاب «برج 110»

به گزارش خبرگزاری رسا، مراحل چاپ این کتاب که طی تفاهم‌نامه‌ای از بنیاد شعر و ادبیات داستانی به موسسه انتشاراتی علمی و فرهنگی محول شده بود، به پایان رسیده و فردا با حضور این نویسنده نامدار کشورمان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.



این کتاب، بلافاصله پس از رونمایی در غرفه انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه کتاب تهران به دوست‌داران داستان‌ها و رمان‌های ایرانی عرضه می‌شود.


این کتاب که برای رده سنی بزرگسالان نوشته شده، به گفته نویسنده، اشاره‌ای است به طبقات مختلف بشری و تقابل سنت و مدرنیته که در نام‌گذاری کتاب نیز به چشم می‌خورد. ۱۱۰ یادآور حضرت علی علیه السلام و برج، نمادی است از مدرنیته که نویسنده سعی کرده بدون استفاده از نام حضرت علی علیه السلام این محوریت را به خوبی تشریح کند. 


جلسه رونمایی از این کتاب از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۲۰ اردیبهشت در غرفه انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه کتاب و با حضور فیروز زنوزی جلالی (نویسنده کتاب)، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، مسعود کوثری، مدیرعامل موسسه انتشاراتی علمی و فرهنگی و جمعی از نویسندگان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود./998/د102/ق

 

منبع: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان

ارسال نظرات