۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۴۲۵۵۷۶

عرضه کتاب «روایتی دیگر از زندگی مقام معظم رهبری» در نمایشگاه کتاب تهران

کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای» در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
رهبر معظم انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  کتاب «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای» از سوی انتشارات سایان، منتشر و در نمایشگاه عرضه شده است. این اثر روایت زندگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در سال‌های 1318 تا 1393 بازگو می‌کند. چاپ اول آن در تیراژ 60 هزار نسخه زمستان سال 1394 به فروش رسیده است. این اثر به کوشش جعفر شیرعلی‌نیا تدوین شده است.


این کتاب روایتی است بر محور زندگی سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای که در آن جایگاه دینی و فقهی و علمی و فرهنگی و هنری و برخی جنبه‌های شخصی زندگی ایشان را برای مخاطب تعریف می‌کند.

این کتاب 9 فصل دارد. فصل‌هایی که از تولد سیدعلی خامنه‌ای در فرودین 1318 آغاز می‌شود و تا 75 سال بعد از آن را تا فروردین 1393 روایت می‌کند. فصل‌هایی که با هنرمندی شاپور حاتمی هزاران عکس بی‌نظیر در ابعاد مختلف زندگی رهبر انقلاب را که شامل می‌شود. این عکس‌ها با گرافیک مناسب صفحاتی خواندنی و دیدنی برای علاقمندان به این اثر فراهم کرده است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی رحمة الله علیه قرار دارد./998/د102/ق

 

منبع: ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات