۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۴۲۵۵۶۸
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

آمریکا در صدد ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشورهای اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به ایجاد هرج و مرج و ناامنی توسط آمریکا در منطقه، گفت: اگر یک ملت بتواند برای کشور خود تصمیم‌گیری کرده و در واقع به آمریکا وابسته نباشد به عنوان دشمن برای این کشور تلقی می‌شود.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، عصر امروز در دیدار با فعالان قره‌باغ جمهوری آذربایجان در اردبیل، خاطرنشان کرد: دشمنان جهان اسلام در تلاشند تا تصمیم‌گیرندگان و مسؤولان کشورهای اسلامی را در کار خود بدون وابستگی به آمریکا ناامید کنند که مسؤولان باید به این موضوع توجه داشته و کشورهای مسلمان جهان نیز در برابر استکبارهای جهانی اتحاد و وحدت رویه داشته باشند.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از تمامیت ارضی کشورهای مسلمان جهان به ویژه جمهوری آذربایجان دفاع کرده است ولی متأسفانه برخی قدرت‌های دنیا برای خود حق ویژه ای باز کرده و با افکار شیطانی اقدام به قتل عام مسلمانان جهان می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، تصریح کرد: اگر یک ملت بتواند برای کشور خود تصمیم‌گیری کرده و در واقع به آمریکا وابسته نباشد به عنوان دشمن برای این کشور تلقی می‌شود.

 

امام جمعه اردبیل، بیان داشت: آمریکایی‌ها و کشورهای غربی عزت و استقلال کشورهای مسلمان جهان را قبول ندارند و با روش‌های مختلف در تلاش برای ایجاد هرج و مرج و نا امنی در این کشورها هستند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، اظهار داشت: حکومت جمهوری آذربایجان نباید مانع تجمع مردم در مناسبت‌های دینی از جمله تاسوعا و عاشورا باشد چرا که اگر مردم برای دفاع از کشور خود در صحنه نباشند قطعا حکومت با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

 

وی با اشاره به حمایت برخی از مسؤولان کشورهای منطقه از گروه‌های تروریستی نظیر داعش، بیان کرد: در واقع برخی از مسؤولان کشورهای ترک زبان منطقه که از گروه تروریستی داعش حمایت می‌کنند و با توجه به اینکه این گروه تکفیری اعلام کرده برای دشمنی و جنگ با امام زمان(عج) آمده است در واقع در زمان ظهور منجی عالم بشریت نیز به جنگ با آن حضرت می‌پردازند که حساب این افراد با مردم ترک‌زبان منطقه که عاشق اهل بیت هستند فرق دارد./937/202/ب3

 

ارسال نظرات