۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۲۵۵۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

در امر به معروف و نهی از منکر نباید از مفهوم سازی غافل شد

حجت الاسلام دشتکی گفت: در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به چند موضوع باید توجه کرد که نخست، بحث مفهوم سازی در جامعه است که بزرگانی چون امام خمینی به خوبی این کار را در ایام انقلاب برای برخی مفاهیم انجام دادند.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی رییس تبلیغات اسلامی استان همدان ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به فعالیت این ستاد اظهار داشت: در سال 94 برگزاری جلسات معاونین و برگزاری همایشه ای در سطح استان به تعداد129 جلسه انجام شده است.

 

وی افزود: از جمله فعالیت های فرهنگی تبلیغی می توان به نمایشگاه های فرهنگی هنری و کلاس های آموزشی و پرسش و پاشخ اشاره کرد که در بخش ساماندهی نیز 16 برنامه اجرا شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: انجام مانور تذکر لسانی، مکاتبات اداری و جلسات سرکشی و نظارت از عمده فعالیت های این ستاد است.

 

وی در ادامه به برنامه کلی سال 95 اشاره کرد و گفت: در سال 95 رویکرد کلی و 12 اولویت با 27 برنامه آموزشی با پیش بینی پوشش بیش از 600 هزار نفر در استان در دستور کار است.

 

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: در امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به چند موضوع باید توجه کرد که نخست، بحث مفهوم سازی در جامعه است که بزرگانی چون امام خمینی به خوبی این کار را در ایام انقلاب برای برخی مفاهیم انجام دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: قدم دوم که باید در برنامه ستاد باید آن را بررسی کرد، قالب سازی و ساختار سازی است و از آن جهت که در اولویت قرار نمی گیرد دائما در برنامه ها با کمبود آن مواجه هستیم.

 

وی سومین مرحله را اجرا توصیف کرد و گفت: گام سوم اجرا است که در آن 12 مرحله وجود دارد که اهم آنها توجه به اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه برنامه ها و جلسات و همایش هایی در نظر گرفته شده است.

 

خجت الاسلام دشتکی در پایان تصریح کرد: از دیگر فعالیت هایی که در این ستاد باید صورت گیرد تعامل با نشریات و روزنامه هایی است که باید ستون ویژه ای را برای این منظور اختصاص دهند تا مفهوم سازی به معنای دقیق انجام گیرد./979/202/ب3

ارسال نظرات