۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۲۵۵۲۳
کارشناس رسانه مصری:

عربستان با تکیه بر اندیشه وهابیت حامی اصل تروریسم است

کارشناس رسانه مصری تاکید کرد که مصر با شاید با تروریست ها مبارزه کند اما با تعامل با عربستان سعودی نشان داد که با تروریسم مبارزه نمی کند.
مصر و عربستان

به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم عیسی، کارشناس رسانه ای مصری در برنامه تلوزیونی که در شبکه "قاهره و مردم" در مصر پخش می شود، گفت: بین مصر و عربستان سعودی درباره رهبر اندیشه اسلامی همواره نزاع وجود داشته است.

 

وی افزود: این نزاع در حقیقت بین رهبری اندیشه اسلامی با تکیه بر وهابیت و سرمایه عربستان و اندیشه اسلامی معتدل مصر است.

 

ابراهیم عیسی تاکید کرد: تا زمانی که اندیشه وهابیت در عربستان مسلط باشد نمی توان با تروریسم مبارزه کرد و مصر با چراغ سبز نشان دادن به عربستان ذلت و خواری خود را به نمایش گذاشته است.


 این کارشناس رسانه ای در مصر تصریح کرد: تا زمانی که از تروریسم حمایت می شود و اندیشمندان و عالمان حقیقی محاکمه می شوند و تا زمانی که مصر در مقابله با اندیشه تروریستی کوتاهی می کند، نمی توان تروریسم را در منطقه ریشه کن کرد.

 

وی ادامه داد: جای تاسف است که مصر به اندیشه تروریستی دست رد نمی زند و در حقیقت باید گفت که مصر با تروریست ها   می جنگد اما با تروریسم مبارزه  نمی کند.

 

ابراهیم عیسی خاطر نشان کرد: الازهر مصر جزء مهم دولت این کشور است و اندیشمندانی که در این مرکز علمی فعالیت می کنند تحت سیطره وهابیت و سلفیت قرار دارند و اقدامات آنها بیشتر در زمنیه تخریب ارتباط بین مذاهب اسلامی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات