۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۲۵۴۹۷
امام جمعه صوفیان:

نمایندگان مجلس در خط ولایت و رهبری حرکت کنند

حجت الاسلام مردانی پور با تأکید بر ولایت مداری و انقلابی گری در نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: خواسته و انتظار  از نمایندگان مجلس این است که در خط ولایت و رهبری باشند و از آرمانهای امام راحل و شهدا عقب ننشینند.
حجت الاسلام مردان پور، امام جمعه صوفیان

حجت الاسلام مردانی پور، امام جمعه صوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بعثت انبیاء را توأم با فهم و دانش خواند و گفت: آغاز وحی همراه با آغاز یک حرکت علمی بود و تکیه بر علم و قلم داشت و بر فهم استوار بود.

 

وی ادامه داد: نکته بعدی در وحی، یاد آوری نعمت های خدا و نعمت خلقت و آفرینش بود و نکته سوم ذکر خدا در هر حال یعنی قرائت باید به اسم پروردگار باشد، بعثت نبی مکرم اسلام جاهلیت بشر را نشانه رفت و بر اخلاق تصریح کرد.

 

امام جمعه صوفیان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات با قدردانی از عوامل برگزاری از جمله هیأت های اجرایی و هیأت های نظارت، خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات هر چه باشد برای همه محترم بوده و همه تابع قانون هستند.

 

وی با اشاره به نزدیکی ایام آغاز تشکیل مجلس دهم، خاطرنشان کرد: مردم از نمایندگان خود انتظاراتی را دارند، نمایندگان مجلس با ورود در بهارستان به فکر مردم باشند، مشکلات مردم را ببینند و مشکلات مردم را به فراموشی نسپارند.

 

حجت الاسلام مردانی پور با تأکید بر ولایت مداری و انقلابی گری در نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: خواسته و انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که در خط ولایت و رهبری باشند و از آرمان های امام راحل و شهدا عقب ننشینند.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس متوجه باشند و با دشمن هم کاسه نباشند، تصریح کرد: روحیه دشمن ستیزی و استکبارستیزی نیاز مجلس دهم در برابر برنامه نفوذ سیاسی دشمن است، دشمنان نظام اسلامی به دنبال ضربه به انقلاب هستند.

 

امام جمعه صوفیان با تأکید بر اتصال نمایندگان با مردم و منطقه، تأکید کرد: نمایندگان در منطقه حضور داشته باشند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند و برای رفع مشکلات مردم از هیچ اقدامی فرو گذار نشوند و مردم را خشنود کنند./854/303/ب2

ارسال نظرات