۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۲۵۴۸۶
امام جمعه میاندوآب:

سپاه پاسداران حافظ ارزش های نظام و انقلاب است

امام جمعه میاندوآب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حافظ ارزش های نظام و انقلاب بوده و در مواقع نیاز با اقتدار در صحنه حاضر شده است.
سپاه پاسداران

حجت الاسلام حمید حسن زاده، مسؤول حوزه های علمیه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حافظ ارزش های نظام و انقلاب بوده و در هر زمینه ای نیاز باشد با قدرت و اقتدار حاضر می شود.

 

امام جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره اهمیت پاسداری از نظام اسلامی، افزود: محافظت از یک نظام ارزشی در برابر تهدیدات و خطرات پیش روی آن یک ضرورت عقلی است و سپاه پاسداران نیز از نظام اسلامی در برابر توطئه های شوم دشمنان در عرصه های مختلف حفاظت و پشتیبانی می کند.

 

وی با بیان اینکه آرم سپاه پاسداران و آیه قرآنی «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» سرلوحه و شعار اصلی و هویت ساختاری تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح و تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان و با تقویت بنیه دفاعی در راه تحقق آرمان های الهی و گسترش حاکمیت ارزش های الهی گام برمی دارد.

 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یک نیروی صرفاً نظامی نیست، تصریح کرد: سپاه یک نیروی مکتبی و انقلابی و تحت امر ولی فقیه است که بنا به اقتضای زمان در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی در داخل و خارج کشور و با روحیه جهادی وارد شده و به دفاع از انقلاب اسلامی می پردازد.

 

امام جمعه میاندوآب انقلابی و مردمی بودن را از جمله ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، اعتقاد به مبانی اسلام و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، عدم عضویت در احزاب و گروه های سیاسی، ولایتمداری، ایمان و سخت کوشی از دیگر ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت و اقتدار سپاه در صحنه های مختلف سبب یأس و ناامیدی دشمنان شده است، گفت: سپاه یار و یاور ولایت و نیرویی انقلابی و مردمی است و در هر صحنه ای که وارد شده دشمنان را با شکست مواجه ساخته که همین امر سبب شده تا آنها با توطئه های مختلف برای تضعیف و تخریب این نهاد انقلابی و مردمی عمل کنند.

 

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه سپاه قدس از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانان بی نام و نشان هستند، افزود: به برکت وجود این نیروی انقلابی و این مدافعان ارزش ها ما اکنون در امنیت و آرامش قرار داریم.

 

امام جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه باید در مقابل یاوه گویان علیه مقاومت، انقلاب، سپاه و بسیج و دشمنان انقلاب ایستاد، تصریح کرد: عده ای متاسفانه با کم کردن بودجه و با مسائل مادی به دنبال محدود کردن دایره سپاه، بسیج و نیروهای انقلابی و ارزشی هستند ولی ما در مقابل آنها ایستاده و مشت محمکی بر دهانشان می زنیم.

 

وی به سالروز تشکیل بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی اقدامات خوبی را در زمینه های مختلف عمرانی و اقتصاد مقاومتی انجام داده که شایسته تقدیر است.

 

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اهمیت صبر و استقامت در قرآن و دین مبین اسلام، افزود: براساس آیات و روایات، صابران از مقام و اهیمت ویژه ای در نزد خداوند برخوردار بوده و خداوند پاداش ویژه ای به آنان می دهند./1301/302/ب2

ارسال نظرات