۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۴۲۵۴۳۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به مقام رفیع شهدا، گفت: شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند که جان های پاک خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کردند.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز به اتفاق جمعی از مدیران شهرستان با حضور در منزل شهید رضا حاجی پور از شهدای مدافع حرم در سوریه و اعلام خبر شهادت به خانواده بزرگوار ایشان، اظهار داشت: شهادت افتخار و ارزش بزرگی است که نصیب انسان های گرانقدر می شود.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: هرکسی لیاقت شهادت را پیدا نمی کند و فقط مردان بزرگ و خدایی به این جایگاه رفیع و والا دست پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند که جان های پاک خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کردند.

 

وی با بیان این که شهدا جان های پاک خود را در طبق اخلاص قرار داده و در مسیر ایثار و فداکاری حرکت کردند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهدای خود افتخار می کند که زمینه ساز عزت و اقتدار ما هستند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: امنیت ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا، تلاش های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که شهدا درس ایثار و رشادت را به همگان آموختند، گفت: این عزیزان از مقام ارزنده ای برخوردار بوده و به مراتب ارزشمندی دست پیدا کردند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که تلاش های این عزیزان حافظ امنیت ما است، بیان داشت: شهرستان هزارسنگر و شهیدپرور آمل همانند دوران دفاع مقدس در عرصه مقابله با استکبار نیز پیشتاز است که شهدای گرانقدری را در این راه تقدیم کردیم.

 

وی بر ضرورت بهره گیری از سیره و راه و روش شهدا تأکید کرد و بیان داشت: شهدای عزیز رفتند و ما وظیفه داریم راه این بزرگواران را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم./1314/203/ب2

ارسال نظرات