۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۲۵۳۵۶
جنبش آزادگان بحرین:

ارتباط با عربستان و صهیونیست‌ها موجب بی اعتباری آل خلیفه شد

جنبش آزادگان بحرین تاکید کرد که آل خلیفه با در پیش گرفتن سیاست سرکوب نمی خواهد که جوانان اعتراضات مسالمت آمیز خود را داشته در میدان لؤلؤه به گوش همگان برسانند.
تظاهرات بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش آزادگان بحرین با صدور بیانیه ای از مقاومت جوانان بحرینی در میدان ها و خیابان های شهرهای این کشور قدردانی کرد و آن را استمرار حمایت از انقلاب 14فوریه خواند.

 

در این بیانیه آمده است: جوانان بحرینی ثابت کرده اند که به ارزش های دینی و انسانی پایبند هستند و اعتراضات خود را با وجود سرکوب و خشونت مزدوران حکومتی، از طریق مسالمت آمیز به گوش دولتمردان می رسانند.

 

این جنبش تاکید کرد: جوانان بحرینی تنها به اهداف انقلاب خود می اندیشند و با توجه به امر خداوند به ایستادگی در برابر ظلم و ظالم، سر سوزنی از مواضع انقلابی خود کناره گیری نمی کنند.
 

 

در بیانیه جنبش آزادگان بحرین آمده است: هدف اساسی این انقلاب برپایی نظامی مردمی است که جایگزین نظام فرسوده کنونی شود. رژیم کنونی بحرین با تکیه بر طایفه گرایی قصد دارد تحصن مسالمت آمیز جوانان حق جو را که کانون آن در میدان لؤلؤ است نادیده گرفته و سیاست سرکوب را پیش بگیرد.

 

 در پایان این بیانیه آمده است: همکاری آل خلیفه با نیروهای عربستان سعودی نشان می دهد که نمی توان در حفظ تمامیت ارضی کشور به آل خلیفه اعتماد کرد و هر آن امکان دارد آل خلیفه کشور را به ثمن بخسی به حراج بگذارند. ائتلاف آل خلیفه با عربستان و صهیونیست ها، مشروعیت نداشته آنان را ساقط کرد و وجود این افرار در رأس دولت کشوری که بستر آزادی و استقلال است پذیرفتنی نیست./1321/ب902/د

ارسال نظرات