۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۲۵۳۳۸
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

اعزام بیش از هزار مبلغ همزمان با ایام شعبانیه به نقاط مختلف استان خوزستان

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه از اعزام بیش از هزار مبلغ تحت عنوان میلاد سرداران کربلا در سطح استان خبر داد.
حجت الاسلام فردآقایی مبلغان

حجت الاسلام احسان فردآقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه، گفت:  1 هزار و 256 مبلغ خواهر و برادر برای تبیلغ در روزهای سوم تا پنجم ماه مبارک شعبان به مناطق شهری و روستایی استان اعزام خواهند شد.

 

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که مبلغان همزمان با ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام زین العایدین(ع) در 27 نقطه شهری و روستایی خوزستان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: این تعداد تحت عنوان اعزام مبلغ به مناسبت میلاد سرداران کربلا با حضور در مساجد، حسینیه ها، هیأت های مذهبی و فرهنگی و مراکز فرهنگی استان به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به حضور این 3 امام بزرگوار در واقعه کربلا، خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی حضور مبلغان و مبلغه ها با ولادت این 3 امام بزرگوار محور سخنرانی درباره مناقب و سیره عملی و سبک زندگی این امامان بزرگوار، اقتصاد مقاومتی و در رأس آنها امر به معروف و نهی از منکر است.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به خانواده و جایگاه آن در اسلام و اهمیت وحدت و تقویت آن، گفت: با توجه به این که در جشن های اعیاد شعبانیه شاهد حضور خانواده ها خواهیم بود، تصمیم بر آن شد تا مباحث خانواده نیز محور سخنرانی مبلغان و مبلغه ها قرار گیرد./9456/303/ب2

ارسال نظرات