۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۲۵۳۱۲
منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

تربیت نسل آینده باید بر مبنای تعالیم اسلامی صورت گیرد

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی بسیار اثرگذار در ساخت آینده کشور است، گفت: تربیت نسل آینده باید بر مبنای تعالیم اسلامی صورت گیرد.
حجت الاسلام امان نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز با حضور در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان با اشاره به سخنی از امام علی (ع) ابراز داشت: امیرمؤمنان (ع) فرمودند «هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خویش ساخته است» این سخن بیانگر جایگاه والای معلم و علم آموزی در دین مبین اسلام است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان داشت: معلمان ادامه دهنده رسالت انبیای الهی هستند و با آگاه سازی و علم آموختن به دیگران جامعه را آگاه کرده و اذهان مردم را روشن و منور می کنند.

 

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر مقام و جایگاه والای معلمان تأکید داشته و ارزش جوامع را وابسته به احترام و عزت معلمان می دانند.

 

وی با تصریح بر اینکه ترفیع جایگاه معلم به ارتقای سطح جامعه کمک می کند اظهار داشت: احترام به معلم به معنای آگاهی جامعه از اهمیت علم است و باید شأن و مرتبه معلمان در جوامع حفظ شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی و مادی معلمان باید در جوامع مرتفع شود زیرا معلم باید بدون دغدغه مشکلات زندگی شخصی، قدم به کلاس درس گذاشته و با فراغ بال به آموزش آینده سازان مملکت بپردازد.

 

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای برطرف ساختن مشکلات معیشتی کارکنان آموزش و پرورش صورت گرفته و امید است این روند تا جایی تداوم داشته باشد که شاهد هیچ گونه مشکلی در میان این اقشار زحمتکش نباشیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی بسیار اثرگذار در ساخت آینده کشور است، گفت: تربیت نسل آینده باید بر مبنای تعالیم اسلامی صورت گیرد./202/857/ب1

ارسال نظرات