۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۲۵۳۰۳
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ترویج آموزه های قرآنی سبب تعالی و رشد اخلاق در جامعه می شود

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته قرآن و عترت را فرصت مناسبی برای نهادینه ساختن اندیشه های اسلامی در جامعه دانست و گفت: ترویج آموزه های قرآنی سبب تعالی و رشد اخلاق در جامعه می شود.
حجت الاسلام محمدرضا حشمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ابراز داشت: فعالیت های قرآنی خوبی در سطح استان کرمانشاه صورت گرفته و این روند باید تداوم داشته باشد.

 

حجت الاسلام حشمتی بیان داشت: در مقابل عظمت و عمق مفاهیم آیات قرآن، اقدامات صورت گرفته در کشور ناکافی است و باید فعالیت های بیشتری در این زمینه صورت گیرد و توجه بیشتری به این مبحث مبذول شود.

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور ادامه داد: ترویج آموزه های قرآنی سبب تعالی جامعه و توجه به اخلاقیات و  معنویات در نسل های جوان می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه فرصتی گرانبها برای نهادینه ساختن اندیشه های والای اسلامی و قرآنی در روح و جان مردم است.

 

حجت الاسلام حشمتی در بخشی دیگر از سخنان خود از یکدست شدن فعالیت های ارشاد اسلامی و تبلیغات قرآنی خبر داد و تصریح کرد: یکدست شدن فعالیت ها مورد تأیید معاونت قرآن و عترت بوده و سیاست های واحدی در این زمینه تدوین شده است.

 

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظهار داشت: هیأت 9 نفره متشکل از فعالان مؤسسات قرآنی تشکیل می شود و بر مبنای سیاست های واحد، فعالیت ها و برنامه های دو نهاد یکدست می شود و فعالیت های قرآنی در جامعه با اتحاد برگزار خواهد شد./202/857/ب1

ارسال نظرات