۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۴۲۵۲۸۷
از سوی فرهنگسرای قرآن و عترت صورت می‌گیرد؛

نخستین فراخوان گردآوری معارف اسلامی ویژه اصناف

فرهنگسرای قرآن و عترت، نخستین فراخوان گردآوری معارف اسلامی ویژه اصناف و اماکن را اعلام کرد.
فراخوان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، فرهنگسرای قرآن و عترت سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در نظر دارد برای نخستین بار معارف اسلامی ویژه اکران اصناف و اماکن را گردآوری کند.

 

براساس این گزارش اصناف و اماکن می توانند آثار خود را در دو محور گردآوری آیات، روایات و معارف ویژه اصناف با هدف اکران شهری و گردآوری بیانات علما و بزرگان دینی ویژه اصناف با هدف اکران شهری، تا 31 اردیبهشت 1395 به فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد ارسال کنند.

 

علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب آیات قرآن کریم، روایات و سیره ائمه هدی (ع) (با حداقل 10 آیه یا روایت مرتبط با ترجمه بلاغی و سند روایت) و نیز در قالب خاطرات و بیانات علما و بزرگان (حداقل پنج خاطره با بیان از علما، بزرگان و شهدا، مرتبط با موضوعات فراخوان) بیان کنند.

 

اصناف و اماکن مورد نظر در این فراخوان شامل نانوایی ها و فروشگاه های نان؛ رستوران ها، آشپزخانه ها و غذاخوری ها؛ فروشگاه های مواد غذایی و زنجیره ای؛ فروشگاه های پوشاک و کفش؛ بنگاه ها و دفاتر معاملات ملکی؛ مدارس و مهدکودک ها؛ دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی؛ استخرها و سالن های ورزشی؛ بیمارستان ها و درمانگاه ها؛ خشکبار فروشی ها؛ میوه و تره بار فروشی ها؛ داروخانه ها؛ تعمیرگاه های خودرو؛ پیرایشگاه ها و آرایشگاه ها؛ خیاطی ها؛ هتل ها و سوئیت ها؛ کارخانجات صنعتی؛ دفاتر ثبت ازدواج و طلاق؛ فروشگاه های لوازم عروس و داماد؛ فروشگاه های لوازم خانگی؛ ادارات و سازمان های دولتی؛ دفاتر معماری و شرکت های عمرانی؛ بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری؛ سینما؛ فروشگاه محصولات فرهنگی و کتاب، لوازم التحریر و لوازم اداری؛ تالارهای پذیرایی؛ فروشگاه های لوازم الکترونیکی و تکنولوژی هستند.

 

در ضمن داوران آثار به محتوای گردآوری شده درباره صنف یا مکان که مناسبت موضوعی با صنف و کارکرد آن و یا مخاطبی که در آن مکان حضور می یابد دارند.

 

یادآور می شود آیات و روایات معصومین (ع) در یک فایل  wor با فونت Blotus با اندازه 14 در یک جدول با چهار ستون شامل متن، ترجمه، سند و پیام محوری تنظیم و ارسال شود.

 

علاقه مندان می توانند آثار خود را به پست الکترونیک فراخوان به نشانی bayan.mobin@gmail.com و به آدرس تلگرامی @Bayan-mobinو یا با تلفن 09330273776 تماس گیرند و نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرسshahrebehesht.ir  مراجعه کنند./861/102/ب1

 

ارسال نظرات