۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۴۲۵۲۸۰
وزیر سابق اطلاعات در اراک؛

فتنه راهبرد دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی است

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه استفاده از فتنه راهبرد دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی است، گفت: چرا که بعد از فتنه88 تحریم‌ها رشد یافت و حتی برخی همراهان فتنه پس از فتنه 88 از کشور خارج شدند و به دشمن کمک دادند که برای نتیجه‌ دادن رفتار استکباری باید روی تحریم‌ها بیشتر کار کنند.
حجت الاسلام حیدر مصلحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات شب گذشته در همایش تشكل‌های انقلاب اسلامی در اراك، بیان کرد: دشمن به دنبال تغییر نگاه انقلابی در كشور است و آن را با روش مهار و كنترل ارزش های انقلابی، تغییر رفتار در سطوح مردمی و مسؤولان و نفوذ نرم دنبال می كند.

 

دشمن از فرهنگ مقاومت اسلامی وحشت دارد

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: دشمن از فرهنگ مقاومت اسلامی كه ایران بر آن تاكید دارد به وحشت آمده و می كوشد از طریق راهبرد نفوذ اثرگذاری پیام و ارزش های انقلابی و اسلامی را در دنیا كم كند.

 

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به مسأله نفوذ، گفت: مقوله نفوذ دشمن راهبردها و ابعادی دارد که دشمن با اجرا کردن این پروژه با تلاش بسیار دنبال می‌کند که باید این راهبردهای دشمن را بشناسیم تا بتوانیم به درستی در مقابل آن رفتار و واکنش داشته باشیم.

 

هدف دشمن حمایت از سران فتنه و موج سواری از فضای فتنه 88

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: دشمن از طریق نفوذ قصد دارد تا با مهار ایران اسلامی در مقابل این کشور که فرهنگ مقاومت را در دنیا اشاعه داده، بایستد.

 

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به فتنه 88، گفت: هدف دشمن از فضاسازی مبتنی بر رفع حصر و ممنوع التصویری و حمایت از سران فتنه موج سواری از فضای فتنه 88 از طریق حمایت از فتنه گران است.

 

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه استفاده از فتنه راهبرد دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی است، افزود: چرا که بعداز فتنه 88 تحریم‌ها رشد یافت و حتی برخی همراهان فتنه پس از فتنه 88 از کشور خارج شدند و به دشمن کمک دادند که برای نتیجه‌ دادن رفتار استکباری باید روی تحریم‌ها بیشتر کار کنند.

 

آمریکایی ها از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند

حجت‌الاسلام مصلحی با تأكید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی، گفت: در این راستا برنامه اساسی برای جلوگیری از واردات بی رویه و تحرك دادن به حوزه تولید داخل ضروری است.

 

وزیر سابق اطلاعات در ادامه با اشاره به اینکه امروز آمریکایی ها تا بیخ گوش ما در منطقه خزیده اند اما تاکنون هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند، گفت: آمریکایی ها از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند و همین موضوع با گذشت سی و هفت سال دشمن را پشت مرزها نگه داشته و اجازه نفوذ نداده است./842/203/ب2

ارسال نظرات