۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۲۵۱۹۲
در راستای احیای نماز صبح صورت می گیرد؛

اجرای طرح سفیران صبح در ۵۰ مسجد منتخب استان چهارمحال و بختیاری

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: طرح سفیران صبح در راستای احیای نماز صبح در 50 مسجد این استان به‌ صورت مشارکتی در 6 ماهه نخست سال جاری اجرا خواهد شد.
حجت ‌الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد با اشاره به طرح‌های اجرایی در سال جاری اظهار داشت: امسال جشنواره نماز در فضای مجازی با هدف گرایش بیش ‌از پیش جوانان به اقامه نماز اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان این که این جشنواره در دو بخش عمومی و تخصصی اجرا می‌شود که بخش عمومی آن مربوط به پاورپوینت و وبلاگ‌ و بخش تخصصی مربوط به ساخت سایت، وب ‌سایت و آلبوم تصویری است، ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته اقدامات لازم برای اجرای این جشنواره از خردادماه سال جاری آغاز و در مهرماه امسال برگزار می‌شود.

 

حجت ‌الاسلام کریمی تصریح کرد: اجرای طرح منهاج ویژه اقامه نماز بازاریان و اصناف در هفت شهرستان این استان اجرا و همچنین دوره 12 ساعته برای بازاریان و اصناف برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اجرای گفتمان خانواده مطهر برای دانش ‌آموزان دوره متوسطه و برگزاری 105 نشست تخصصی برای خانواده‌های آن‌ها بیان داشت: طرح سفیران صبح در راستای احیای نماز صبح در 50 مسجد این استان به‌ صورت مشارکتی در 6 ماهه نخست سال جاری اجرا خواهد شد.

 

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، برگزاری نشست‌های دانشجویی را از برنامه‌های اصلی سال جاری این ستاد برشمرد و تصریح کرد: مسابقه سراسری کتاب‌خوانی در شش‌ماهه دوم امسال برگزار و دوره سلامت معنوی در سه بیمارستان از شهرستان‌های مختلف اجرا می‌شود.

 

این مقام مسؤول، توان‌افزایی و مهارت‌یابی معلمان پایه سوم ابتدایی دختران را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد و گفت: طرح عشایری یاوران نور در مناطق عشایری با همکاری سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

 

حجت ‌الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: جشنواره خاطرات نماز شهدا در دفاع مقدس با همکاری بنیاد شهید این استان اجرا خواهد شد.

 

وی برپایی نماز جماعت در پارک‌ها، بوستان‌ها و بقاع متبرکه سراسر این استان با همکاری شهرداری‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در سال جاری دانست./302/9457/ب1

ارسال نظرات