۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۱۸۳
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطرح کرد؛

لزوم توجه مسؤولان به دغدغه‌‌های رهبری درباره تربیت جوانان/ آمریکا همچون شیطان قلب برخی را تسخیر کرده

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسؤولان آموزش و پرورش، گفت: مسؤولان موظفند به فرمایشات رهبری عمل کرده و مسأله تربیت و آموزش و پرورش را جدی بگیرند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان آموزش و پرورش، گفت: مسؤولان موظفند به بند بند فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرده و مسأله تربیت و آموزش و پرورش را جدی بگیرند.


وی ضمن بیان اینکه هم اکنون نظام سلطه در مقابل تربیت جوانان ما ایستاده است، تصریح کرد: باید تربیت دینی را در جامعه نهادینه کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی آمریکا را مصداق عینی شیطان عنوان کرد و افزود: همانگونه که شیطان قلوب را تسخیر می کند، آمریکا هم قلب عده ای را تسخیر کرده است.


خطیب جمعه ارومیه با اشاره به اینکه باید حریف و دشمن خود را خوب بشناسیم، خاطر نشان کرد: ما باید از ترویج فرهنگ غرب در جامعه جلوگیری کنیم.


امام جمعه ارومیه گفت: دشمن از راه نفوذ وارد شده و قصد دارد سبک زندگی و فرهنگ خود را بر مملکت ما حاکم کند.


وی ضمن بیان اینکه باید فرزندان ما بگونه ای تربیت شوند که در مقابل ظالم سر خم نکنند، ابراز داشت: ما باید استقلال فرهنگی و استقلال سیاسی را به فرزندان خود آموزش دهیم و آنان را با فرهنگ جامعه خودمان تربیت کنیم.


رقص و پایکوبی هواداران منتخبان مردم در مجلس شایسته جامعه اسلامی نیست


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تشکر از مردم به خاطر حضور در انتخابات دور دوم اظهار داشت: شایسته جامعه اسلامی نیست که هواداران نمایندگان منتخب، رقص و پایکوبی کنند.


وی تصریح کرد: مردم نباید از این کارها تشویق کرده و اجازه دهند که این قبیل کارها در مملکت ما نهادینه شوند.


امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه ها به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مسأله جاهلیت پرداخت و گفت: شاخصه اصلی اسلام عقلانیت است و در نهایت هم اسلام و عقلانیت پیروز می شود.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی ائمه اطهار(ع) و خون شهدا را پشتوانه مملکت دانست و افزود: ما وظیفه داریم به اسباب مملکت کمک کرده و در مقابل کفار بایستیم.


وی خاطرنشان کرد: هر کس وظیفه خود را در نظام اسلامی درست انجام ندهد خودش متضرر است و در نهایت خواسته خدا محقق خواهد شد.


امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه قرآن باید در تمامی زمینه های زندگی ما حاکم باشد، اظهار داشت: فرزندان خود را به قرائت قرآن تشویق کنید و نگذارید قرآن در زندگیتان مهجور باشد./201/936/ب1

ارسال نظرات