۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۴۲۵۱۱۴
امام جمعه هویزه:

انقلاب اسلامی برگرفته از اهداف بعثت است

امام جمعه هویزه با بیان این که هدف از بعثت رسول خدا(ص) رساندن انسان به قله های انسانیت برای سیر در مسیر الهی است، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از اهداف بعثت است.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک عید مبعث و این که هدف از بعثت رسول خدا(ص) رساندن انسان به قله های انسانیت برای سیر در مسیر الهی است، تصریح کرد: بعثت ایشان تجدد پذیر و مختص همه دوران ها است و آرمان های انقلاب اسلامی برگرفته از اهداف بعثت است.

 

امام جمعه هویزه با اشاره به این که خداوند، پیامبر اکرم(ص) را برای هدایت و نجات جامعه بشری فرستاده اند، گفت: رحمت بودن پیامبراکرم(ص) به این معنا است که رحمانیت خداوند در وجود آن حضرت تبلور پیدا می کند.

 

حجت الاسلام نیسی در ادامه سخنان خود با بیان این که اخلاق پیامبر اکرم(ص)، اخلاقی قرآن گونه است که معارف آن را در زندگی خود تطبیق می دادند، اظهار داشت: بعثت خاتم انبیا(ص)، تحقق صفات ذات الهی بر روی زمین است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تطبیق اسلام ناب محمدی در زمینه های مختلف زندگی گامی در آشنایی جهانیان با این دین است که آشنایی با اهداف اسلام تطبیق شده در زندگی آنها را به سوی آن متمایل خواهد کرد.

 

این مقام مسؤول در ادامه افزود: بهترین روش برای پیروی از حضرت ختمی مرتبت(ص) تطبیق اسلام حقیقی در زندگی، امور سیاسی، اجتماعی و بین المللی است که این گام افزون بر معرفی دین اسلام در شناخت جهانیان از آورنده آن مؤثر خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: التزام عملی مسلمانان به اسلام اصیل و نابی که انقلاب اسلامی پیگیر پی ریزی آن است عاملی در سعادت جامعه بشری و تحقق اسلام ناب در جهان و معرفی بیشتر پیامبراکرم(ص) خواهد بود./302/9456/ب1

ارسال نظرات