۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۴۲۵۰۵۲
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس:

امنیت ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است

منتخب مردم نور و محودآباد در مجلس گفت: امنیت ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و پیروان ولایت و امامت است و باید از جریانات انحرافی دوری کنیم.
ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علی اسماعیلی، منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم جشن عید سعید مبعث که در حسینیه نوری های مقیم آمل برگزار شد با بیان این که عید مبعث یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان است، گفت: ضرورت دارد در راستای بزرگداشت این عید کوشا باشیم.

 

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام اسوه ارزنده و گرانقدری است که باید سیره نورانی این وجود ارزشمند را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

اسماعیلی ادامه داد: خداوند تکلیف امانت را بر دوش بهترین مخلوق خود قرار دارد که پیامبر گرامی اسلام تلاش کرد تا دین مبین اسلام را به عنوان دین جهانی و تمدن ساز مطرح کند.

 

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام به مردم آن عصر اعلام کردند که از بت ها رهایی یافته و در راستای عبادت و خواستن از پرودرگار متعال خود قدم بردارند.

 

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام با دنیا آمدن وجود نورانی حضرت فاطمه زهرا(س) در زمانی که دختران خود را زنده به گور می کردند تحول ارزنده ای ایجاد کرد.

 

اسماعیلی تصریح کرد: امروز مشاهده می شود دین مبین اسلام به نحو شایسته ای در حال گسترش و پیشرفت است که بعد از پیامبران، ائمه معصومین(ع) برای هدایت جامعه بشری وارد شدند.

 

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس ادامه داد: بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود و ضرورت دارد گوش به فرمان و تدابیر ولایت فقیه باشیم.

 

وی افزود: امنیت ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و پیروان ولایت و امامت است و باید از جریانات انحرافی دوری کنیم.

 

اسماعیلی ادامه داد: ضرورت دارد نهادینه سازی عدالت در جامعه صورت گیرد و همه باید در این مسیر کوشا باشیم./202/1314/ب1

عبدالرضا عزیزکمالی
ارسال نظرات