۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۲۴۸۴۷
مسؤول روحانیان مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

روحانیان در راستای پیشرفت و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

مسؤول روحانیان مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: روحانیان می توانند نقش خوبی را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند و با همکاری مردم و مسؤولان و حمایت یکدیگر در راستای پیشرفت و تحقق این امر مهم تلاش کنند.
حجت الاسلام فاضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام اسحاق فاضلی مسؤول روحانیون مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در گردهمایی روحانیان مستقر ضمن تقدیر از خدمات این قشر از جامعه، گفت: وجود روحانیان در این شرایط و موقعیت با وجود هجمه‌های فرهنگی کشورهای استعمارگر و بیگانگان نیاز لازم و ضروری جامعه اسلامی است.



وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: روحانیان می توانند نقش خوبی را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند و بر پیام سال جامه عمل بپوشانند و با همکاری مردم و مسؤولان و حمایت یکدیگر در راستای پیشرفت و تحقق این امر مهم تلاش کنند.



مسؤول روحانیان مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه از روحانیان خواست تمام تلاش خود را برای مصون ماندن جامعه به ویژه جوانان از آسیب‌های اجتماعی و خطرات احتمالی انجام دهند‌.



حجت الاسلام فاضلی قرآن و معارف اهل بیت (ع) را مهم ترین منبع تبلیغی روحانیان دانست و خاطر نشان ساخت: لازمه پاسخ گویی به سوالات و شبهات نوپدید، توسل به معارف قرآن و احادیث اهل بیت (ع) و نگاه عمیق و کاربردی به این منابع حیات بخش است.



وی، نحوه برخورد با مردم و جوانان، مبارزه با منکرات، حضور در محل تبلیغ، تعامل با اهالی روستاها و رعایت موازین طلبگی را اساس کار روحانیان تلقی کرد و اظهار داشت: مبلغان باید در جهت بالا بردن سطح مباحث فرهنگی، تبلیغی و نیز گسترش فرهنگ اسلامی و مذهبی در مناطق تبلیغ و استفاده کردن از تمامی ظرفیت های موجود در جهت رشد جوانان تلاش جهادی داشته باشند.


 
سپس رییس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی، بررسی رشد فعالیت‌های فرهنگی مساجد، اقامه نماز جماعت، برپایی گفتمان‌های دینی با همکاری مدارس و دانشگاهها از مهم ترین برنامه‌ ای است که باید در سال جدید با قوت بیشتری تدوام یابد.


 
وی توسعه اقتصادی در هر جامعه را راهبرد سیاسی صاحب‌نظران برای اداره کامل کشور خواند و افزود: بیشترین مسأله‌ای که از گذشته تاکنون گریبان‌گیر خانواده‌های ایرانی بوده موضوع معیشت و رونق اقتصادی است که اگر به نام‌گذاری سال‌های اخیر مقام معظم رهبری توجه کنیم این دو مطلب به روشنی دیده می‌شود که متاسفانه دولت‌مردان ما از این حیث غفلت کرده‌اند.

 

حجت الاسلام درویشی، احیا و رونق دادن چرخه تولید و حمایت از سرمایه‌های داخلی کشور را مهم ترین مسأله برای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با توجه به استعدادهای مادی و معنوی و ذخائر غنی در کشور و با پیروی از الگوی اقتصادی بومی و علمی می‌توان صف‌آرایی دشمنان انقلاب را شکست و با حفظ دستاوردهای مهم در کشور، الگوی الهام‌بخشی از اقتصاد مقاومتی را برای دنیا ترسیم کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی حاجی آباد، همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا (ع) پرداخت و افزود: مسؤولان آمریکا یک مستبد حقیقی هستند و امروز به دنیا رفتار دوگانه آنان ثابت شده است که حرف و عمل‌شان با هم یکی نیست و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نمی‌دانند که این ملت فهیم ایران اسلامی، اهداف و شیوه‌های پیدا و پنهان دشمنان را به خوبی درک کرده‌اند./202/851/ب1

ارسال نظرات