۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۲۴۸۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

دبیرستان های صدرا از عناصر اصلی تربیت متخصصان دینی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا را از عناصر اصلی تربیت متخصصان دینی خواند و گفت: با جذب نیروهای جوان و با استعداد باید در راستای گسترش علوم و معارف اسلامی در جامعه فعالیت را پررنگ کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان صبح امروز در بازدید از دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان دلفان روند پیشرفت این طرح را مطلوب ارزیابی کرد.

 

وی با بیان این که جامعه اسلامی امروز تشنه فراگیری علوم و معارف اسلامی است، افزود: دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا وظیفه تربیت دینی و آموزشی دانش آموزان را بر دوش دارند.

 

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر ضرورت نشر و گسترش علوم و معارف قرآنی در جامعه، عنوان داشت: گسترش این علوم نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب دارد.

 

وی یادآور شد: در راستای نشر و گسترش علوم معارف اسلامی باید متخصصان علوم دینی را تربیت و پرورش داد تا بتوانند در جامعه نقش آفرینی کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: دبیرستان‌های معارف اسلامی عنصر اصلی در زمینه تربیت متخصصان دین هستند.

 

وی با بیان این که گسترش مدارس صدرا و بهبود کیفیت فضای آموزشی آنها از برنامه های اصلی تبلیغات اسلامی است، افزود: در این زمینه برنامه های منسجمی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی هدف از تأسیس دبیرستان های علوم و معارف اسلامی را پرورش نیروهای مستعد در رشته های قرآنی و دینی بیان کرد و گفت: با جذب جوانان با استعداد باید فعالیت در این عرصه را تقویت بخشید.

 

وی در ادامه از ساخت دبیرستان صدرای شهرستان دلفان ابراز خرسندی کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار جدید، روند کار ساخت ساختمان دبیرستان با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

 

علی آقایی، مدیر دبیرستان صدرا شهرستان دلفان در پایان این دیدار گزارشی در رابطه با وضعیت فعلی آموزشگاه و مشکلات آن ارائه کرد./9459/203/ب2

ارسال نظرات