۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۲۴۵۱۹
رهبر انصارالله:

11 سپتامبر بزرگترین نیرنگ آمریکا علیه امت اسلامی بود

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که آنچه در منطقه رخ می‌دهد، نه به نفع ملت فلسطین بلکه به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن

«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب در سال‌روز شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی موسس جنبش انصارالله سخنرانی کرد.

 

وی با بیان اینکه آنچه در منطقه رخ می‌دهد تنها به نفع آمریکا و اسرائیل است، گفت: آیا می‌توان گفت که تحولات منطقه از جمله یمن در راستای منفعت ملت فلسطین است؟

 

الحوثی تصریح کرد: لابی صهیونیستی با همه کینه‌توزی‎های خود حرکت می‌کند و توطئه و دسیسه و بحران در یمن ایجاد می‌کند.

 

رهبر انصارالله با تاکید بر اینکه اسرائیل در جنگ عربستان علیه یمن مشارکت دارد، افزود: این رژیم صهیونیستی است که جنگ‌های منطقه و بحران‎های اقتصادی در جهان را مهندسی می‌کند.

 

وی در ادامه به حادثه 11 سپتامبر اشاره کرد و گفت: این حادثه بزرگترین بهانه و نیرنگ آمریکا برای هدف قرار دادن امت اسلامی است.

 

الحوثی خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند امت اسلامی را هویت و فرهنگ آن جدا کند. عربستان سعودی هم به بحران‌‏هایی که بقیه کشورهای منطقه به آن گرفتار شده‎اند، دچار خواهد شد.

 

وی گفت: ما در آستانه رسیدن به حل سیاسی بحران یمن بودیم که عربستان جنگ علیه یمن را آغاز کرد و اکنون نیز موانعی بر سر راه حل سیاسی این بحران از سوی عربستان وجود دارد./980/ب102/د

ارسال نظرات