۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۴۲۴۴۹۱
نویسنده آمریکایی مطرح کرد؛

شبکه های ماهواره ای شیعه در آمریکا به تحریف تشیع می پردازند

یکی از نویسندگان مسلمان آمریکایی از عملکرد برخی شبکه های ماهواره ای به شدت انتقاد کرد و گفت که این شبکه درصدد تحریف مذهب تشیع هستند.
پروفسور حسین علمدار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین نشت علمی، مذهبی با موضوع «خطر جریان های افراطی ـ مذهبی در جهان معاصر» با تمرکز بر آمریکای شمالی برگزار شد که پروفسور حسین علمدار از نویسندگان برجسته آمریکایی در این نشست به سخنرانی پرداخت.

 

علمدار درباره زندگی خود گفت: پدر من فردی شیعه و متقی بود و 5 دختر داشت؛ پدرم به اهل بیت(ع) توسل کرد تا صاحب فرزند پسری شود و اسمش را علمدار حسین بگذارد؛ بعد از چند سال من به دنیا آمدم و اسم مرا علمدار حسین گذاشتند.

 

نویسنده برجسته آمریکایی با اشاره به اینکه از قبل از انقلاب مذهب شیعه را برگزیده بود، ادامه داد: انگلیسی ها کاری کرده بودند که اسلام در هند نیمه مرده بود و همه اساتید بنده کمونیست بودند. بیش از آنکه صهیونیست ها مشکل اصلی شیعیان هستند، مظلومیت اسلام ناب مهمترین مشکل ما به شمار می آید. 

 

وی که در دوره کارشناسی شاگرد اول دانشگاه آمریکا بود، تصریح کرد: پس از اخذ کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیا متوجه شدم که در ایران انقلاب شده و با دیدن عکس و فیلم امام خمینی(ره) در تلویزیون خوشحال بودم و اخبار ایشان را دنبال می کردم. 

 

علمدار با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر جهان کفر ایستاده است، اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای وابسته به شیرازی در آمریکا با برنامه هایی نظیر قمه زنی در حال تحریف تشیع هستند. یکی دیگر از مشکلات جهان اسلام این است که برخی افراد با پول خریداری شده و به حمایت از حاکمانی نظیر آل سعود می پردازند.

 

نویسنده برجسته آمریکایی از هراس شهروندان آمریکایی از دولت به عنوان مانع حضور آنان در ایران برای آشنایی با اسلام یاد کرد و ادامه داد: نظام سرمایه داری و شیاطین لیبرال نمی گذارند که کتاب های اسلامی به دست شهروندان برسد. مردم آمریکا تنها به فکر پر کردن خلأ مذهبی هستند و شیعیان باید بیش از سایر مذاهب اسلامی از این فرصت استفاده کنند.

 

وی تفکر آمریکایی را تحت تأثیر صهیونیست ها دانست و تأکید کرد: ما باید کتاب های شیعه را به دست شهروندان آمریکایی برسانیم و با اسلام ستیزی مقابله کنیم. بسیاری از رسانه ها در اختیار صهیونیست ها قرار دارد و به شدت بر طبل اسلام هراسی می کوبند.

 

علمدار از آمار بالای خودکشی در غرب خبر داد و گفت: مردم آمریکا اسیر سیستم مادی این کشور شده و به برده مبدل شده اند. قصد دارم کتاب انسان 250 ساله و کتاب خانواده رهبر معظم انقلاب را ترجمه کنم، چرا که شخصیت ایشان در دنیا محبوب است.

 

نویسنده برجسته آمریکایی از عدم اتحاد علما به عنوان یکی از مشکلات مسلمانان در غرب یاد کرد و خاطر نشان ساخت: نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که چیز رایگان نزد مردم آمریکا ارزشی ندارد و به همین دلیل باید از انتشار رایگان کتاب های اسلامی در این کشور خودداری کرد.

 

وی افزود: مردم آمریکا کاملا درک می کنند که تکفیری ها مربوط به اسلام نیستند و جریان های تکفیری در خود آمریکا نیز وجود دارند. در حالی که پیروان همه ادیان و مذاهب در آمریکا با  تکفیری ها مخالف هستند، سنی های حامی آل سعود می گویند که تکفیری به کشتار مسلمانان نمی پردازند./840/ب201/د

ارسال نظرات