۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۲۴۴۶۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان:

شبکه جهانی الاهواز جبران کننده خلأ رسانه های مروج اندیشه شیعی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به جایگاه شبکه جهانی الاهواز در جهان اسلام، گفت: تأمین مالی شبکه جهانی الاهواز خلأ رسانه های تصویری در گسترش اندیشه شیعی را جبران می کند.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، با اشاره به همت و اندیشه والای آیت الله موسوی جزایری در راه اندازی شبکه جهانی الاهواز، خاطرنشان کرد: راه اندازی این شبکه با توجه به هزینه های بالا از جنبه نرم افزار و تولید برنامه و سخت افزار و توسعه آن، کار بزرگ، فاخر و قابل تحسین و تقدیر است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با بیان این که عالمان و نمایندگان ولی فقیه در استان ها به ندرت چنین قدم فاخر و اثرگذار فرهنگی را برداشته اند، افزود: جهان تشیع به ویژه عرب های متعصب پیرو اهل بیت قدردان نعمت وجود آیت الله موسوی جزایری که از سلاله مقدس و خدمت گزار خاندان جزایری در تاریخ تشیع هستند، باشند.

 

حجت الاسلام سپهر در ادامه با اشاره به پوشش شبکه جهانی الاهواز در بسیاری از کشورهای عربی به ویژه حاشیه خلیج فارس و خوزستان، اظهار داشت: راه اندازی رسانه صوتی تصویری برای تشیع به مرکزیت مردم عرب شیعه خوزستان و علمای آن گام مبارکی است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که استان خوزستان در کنار جبل عامل از عوامل مهم تولید نیروی انسانی و بدنه اندیشه شیعی است، تصریح کرد: شبکه فرهنگی الاهواز تولید فکر، اندیشه و برنامه در حوزه علم، پاسخگویی به شبهات، سینما، قرآن و مباحث اجتماعی را محور فعالیت های خود قرار داده و راه اندازی آن کار ارزشمند و فاخری است.

 

حجت الاسلام سپهر با اشاره به جذبه و محبوبیت شبکه جهانی الاهواز و برنامه های تولیدی آن، گفت: این شبکه جایگاه خود را در جهان اسلام یافته و از افراط گرایی در گفتمان های عقیدتی پرهیز و از گفتمان های معتدل، منطقی، استنباطی و فکری برخوردار است.

 

وی در پایان گفت: تأمین مالی شبکه جهانی الاهواز با مدیریت صحیح آیت الله موسوی جزایری خلأ رسانه تصویری برای نشر اندیشه شیعی در جهان را تأمین خواهد کرد و ضرورت وجود و اثرگذاری آن برای گسترش اندیشه شیعی و مذهب جعفری مهم است./9456/303/ب2

ارسال نظرات