۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۲۴۴۵۲

وظیفه رسانه، تنویر افکار عمومی و افزایش مشارکت در اقتصاد مقاومتی است

مسؤول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: امروز، اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است و رسانه این تکلیف را بر دوش دارد که برای افزایش مشارکت عمومی و جلب همکاری نهادها جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، روشنگری کند.
سرهنگ جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سرهنگ علی‌اکبر جعفری، مسؤول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و  بلوچستان امروز، در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، گفت: مسأله اقتصاد مقاومتی حدود چهار سال است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده، اما همچنان ایشان روی این مسإله تأکید دارند؛ این امر بیانگر این است که هنوز ما نتوانسته‌ایم مطالبات ایشان را برآورده سازیم.

 

وی بیان کرد: سال نو، سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است، یعنی باید از شعار و همایش و نشست خارج شده و عملا وارد میدان شویم؛ برنامه‌ریزی کنیم و در جهت مشخص، هدفمند حرکت کنیم.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، هر کس در هر لباسی و در میان هر قشری که هست، باید جای خود را پیدا کند و به آن وظیفه‌ای که دارد، جهادی عمل کند.

 

وی ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان، ظرفیت بسیار بالایی چه از لحاظ منابع طبیعی و چه از لحاظ نیروی انسانی نهفته است، اما به‌درستی بهره‌برداری نشده است و نیاز به فکر دارد.

 

جعفری خاطرنشان کرد: افراد و نهادهایی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید ملی طرح و برنامه اجرایی دارند، می‌توانند از تسهیلات و وام قرض‌الحسنه بسیج سازندگی در سرتاسر استان بهره‌مند شوند.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه سلمان عنوان کرد: ما در بسیج سازندگی به‌دنبال کارهای خیلی بزرگ نیستیم، بلکه می‌خواهیم کارهای کوچک و کم هزینه، اما سودآور و ماندگار انجام دهیم تا منجر به افزایش تولید ملی و تولید ثروت شود./203/931/ب1

ارسال نظرات