۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۲۴۴۳۳
جانبار مدافع حرم:

استکبار جهانی در سوریه شکست‌ خورده است

جانباز لامردی مدافع حرم حضرت زینب (س) گفت: استکبار جهانی با تمام هیمنه خود در سوریه به خاک نشسته و شکست خورده است.
مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، محمود مهدی‌یار عصر امروز در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سخنانی در جمع فرماندهان، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد اظهار داشت: زمانی که به سوریه نگاه می‌کنیم می‌بینیم استکبار جهانی با تمام هیمنه خود در این کشور به خاک نشسته و شکست ‌خورده است.

وی افزود: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با تمام توان خود در سوریه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و امروز دیگر خود آمریکا به‌صورت آشکار وارد جنگ شده و این در حالی است که پیش‌ازاین اعلام می‌کردند هیچ‌گونه دخالتی در سوریه نداشه‌اند.

جانباز لامردی مدافع حرم حضرت زینب(س) گفت: جنگی میان اهل سنت و اهل تشییع در سوریه وجود ندارد؛ داعش مترسکی بیشتر نیست که توسط غرب در رأس آن آمریکا و اسرائیل در حال نقش‌آفرینی است.

پاسدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها و در فضای مجازی به‌راحتی شهادت مدافعان حرم را محکوم نمی‌کنند و عنوان می‌کنند چرا باید برای عرب‌ها بجنگیم و یا پاسداران برای حضورشان در سوریه چند میلیون پول می‌گیرند؟

مهدی‌یار ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز در مورد رزمندگان اسلام صحبت‌های بی‌اساس و دروغ می‌گفتند و چیز جدیدی نیست و امروز نیز همان وضعیت وجود دارد و چیزی تغییر نکرده است.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی صادر شده است و در چند عملیات دیدم که رزمندگان سوری کتاب زندگی‌نامه سرداران شهید کشورمان که به عربی ترجمه ‌شده بود را مطالعه می‌کردند.

مهدی‌یار بیان داشت: آخرین برگ برنده دشمن این است که میان کشورهای اسلامی تنش به‌وجود آورد تا اسرائیل جنایتکار بتواند حکومت کند اما شک نکنید که اسرائیل نابود خواهد شد.

وی خطاب به حاضران در این مراسم اذعان داشت: وظیفه‌مان به‌عنوان یک بسیجی بسیار سنگین است و باید بصیرت خود را حفظ و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

بنابراین گزارش، محمود مهدی‌یار مدافع حرم حضرت زینب (س) دو هفته گذشته در نبرد تا تروریست‌های داعش در سوریه از ناحیه چشم به درجه رفیع جانبازی نائل شد.922/101/ب3

ارسال نظرات