۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۴۲۴۲۲۳

تولیت آستان مقدس علوی آزادی روستای شیعه نشین البیشر را تبریک گفت

تولیت آستان مقدس علوی در پیامی آزادی روستای راهبردی و شیعه نشین البشیر را به اعضای بسیج مردمی تبریک گفت.
حجت الاسلام سید نزار حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید نزار حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی امروز طی پیامی پیروزی‎های اخیر بسیج مردمی را تبریک گفت.


در این پیام آمده است: من به گردان امام علی (ع) آستان مقدس علوی، گردان اباالفضل العباس (ع) وابسته به آستان مقدس عباسی، رزمندگان پیشمرگ و ترکمان به سبب پیروزی در منطقه علمیاتی کرکوک و آزادی شهر استراتژیک و شیعه نشینی ترکمان را تبریک می گویم.


حجت الاسلام حبل المتین افزود: مشارکت و همکاری گردان امام علی (ع) با اعضای بسیج مردمی در میدان‎های جنگ نشان دهنده اعتقاد و ایمان راسخ شما به مقدس بودن جهان و نبرد با تروریسم است.


در این پیام نوشته است: اعضای بسیج مردمی ثابت کردند که در مسیر فرمایشان و دستورات مرجعیت عالی عراق درپی دفاع از وطن و مقدسات هستند. پیروزی ان شاء الله از سوی خداوند نزدیک است.


گفتنی است که در دومین روز از آغاز مرحله دوم عملیات پاکسازی منطقه راهبردی البشیر استان کرکوک، روستای «المعامرة» نیز پاکسازی شد. این روستا در غرب منطقه البشیر قرار دارد.


نیروهای عراقی توانستند ظهر امروز بخش‌های غربی و شرقی منطقه راهبردی و شیعه نشین البشیر آزاد کنند‌ و پیشروی به سمت مرکز روستا ادامه دارد. بیش از 60 درصد البشیر آزاد شده و می‌توان گفت این منطقه از لحاظ نظامی ساقط شده است‌.


عناصر تروریستی قبل از متواری شدن اقدام به مین‌گذاری و کار گذاشتن تله های انفجاری در مناطق مسکونی و خیابان‌ها کرده‌اند./994/ب903/د

ارسال نظرات