۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۲۴۱۵۷
سردار عصار:

مقاومت، ایثار و شهادت ارزشهای کارآمد دفاع مقدس هستند

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت را به عنوان مأموریت اصلی این بنیاد دانست و بر اهمیت راهیان نور به عنوان ظرفیت عظیم فرهنگی تأکید کرد.
محمد تقی عصار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از سرداران، معاونان و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح، پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله نوری همدانی در محل دفتر ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

 

محمد تقی عصار، معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است افزون بر حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس، ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت را به عنوان مأموریت اصلی خود دنبال می کند.

 

وی افزود: ما بنیاد را با سازمان هایی مانند پژوهشگاه دفاع مقدس و سازمان های روحانیت، زنان و پیشکسوتان، یادمان ها و مهندسی، ادبیات و سینما و معاونت های عقیدتی سیاسی و  حفاظت اطلاعات اداره و اهداف آن را پیگیری می کنیم.

 

عصار با بیان این که این اولین دوره بصیرت بنیاد است، خاطرنشان کرد: این  دوره با هدف افزایش بصیرت سیاسی، اعتقادی و آموزش اخلاق در خانواده برگزار شده است و همچنین در این دوره مبحث ولایت فقیه بحث می شود تا با افزایش معرفت بتوانند مأموریت خود را به خوبی به انجام برسانند.

 

وی با بیان این که راهیان نور از اصلی ترین کارهای این بنیاد است، یادآور شد: به همین منظور معاونتی را به همین نام در این بنیاد قرار دادیم تا بتوانیم از این ظرفیت عظیم فرهنگی در جهت اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه استفاده کنیم./843/پ203/ی

ارسال نظرات