۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۲۴۱۲۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ به مناطق تبلیغی لرستان به مناسبت بعثت پیامبر

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت بعثت پیامبر(ص) بیش از 300 مبلغ خواهر و برادر به مناطق شهری و روستایی استان لرستان اعزام می شوند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت بعثت پیامبر(ص) بیش از 300 مبلغ خواهر و برادر به مناطق استان اعزام می شود.

 

وی فعالیت مبلغان را با محوریت بعثت پیامبر(ص)، برگزاری مسابقات فرهنگی و بیان مناقب پیامبر(ص) عنوان کرد و گفت: حضور مبلغان تا یک روز پس از بعثت در مناطق تبلیغی ادامه دارد.

 

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: تبیین اهداف بعثت حضرت رسول اکرم(ص)، ترویج اخلاق حسنه نبوی و پاسخ‌گویی به احکام و شبهات شرعی دیگر فعالیت مبلغان اعزامی است.

 

وی در ادامه با بیان ضرورت آشنایی جوانان با معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی در جامعه اظهار داشت: فعالیت و حضور مبلغان در مناطق تبلیغی و بین جوانان در این زمینه بسیار اثر گذار است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تبلیغ چهره به چهره را اثرگذار ترین نوع تبلیغ بیان کرد و گفت: در سایه تبلیغ اثرگذار تلاش می شود باورها و اعتقادات جوانان تقویت شود.

 

وی با بیان اینکه اصلاح جامعه و کسب اخلاق اسلامی از اهداف مهم بعثت است، اظهار داشت: فعالیت تبلیغ مبلغان در ایام بعثت نیز تقویت و تبیین ارزش های اسلامی و اصلاح اخلاق است.

 

حجت الاسلام غلامی دین اسلام را پاسخگوی نیازهای بشر خواند و گفت: با تبیین و ترویج دستورات دین اسلام و آشنا کردن جوانان با ارزش های اسلامی می توان در برابر هجمه های فرهنگی ایستادگی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آگاه سازی نسل جوان در برابر دسیسه های فرهنگی غربی و اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه به وِیژه نسل جوان بهترین راه جلوگیری از آسیب های اجتماعی است و مبلغان ما در این عرصه مسؤولیت خطیری بر دوش دارند./9459/303/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات