۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۲۴۰۹۶
مدیر کل اوقاف زنجان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات تعیین کننده بود

مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تعیین کنندگی حضور مردم در صحنه، گفت: حضور باشکوه مردم در این مرحله از انتخابات تعیین کننده سرنوشت استان بوده و انتظار می رفت که در این مرحله از انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم که همانطور نیز شد.
مدیر کل اوقاف زنجان

حجت الاسلام احمد نیکنام، مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به حضور باشکوه مردم استان در مرحله نخست و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله نخست نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به تعیین کنندگی حضور مردم در صحنه، افزود: حضور باشکوه مردم در این مرحله از انتخابات تعیین کننده سرنوشت استان بوده و انتظار می رفت که در این مرحله از انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم که همانطور نیز شد.

 

مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان در ادامه با اشاره به فتاوای مراجع عظام تقلید بر وجوب شرعی حضور در انتخابات خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی محسوب می‌شود، از همین رو بر همگان واجب است که در آن حضوری باشکوه داشته باشند.

 

حجت الاسلام نیکنام در ادامه با بیان این که در انتخابات اصل بر حضور و مشارکت حداکثری مردم است، تصریح کرد: امیدوارم بودیم که در این مرحله از انتخابات نیز همچون مرحله نخست و سایر انتخابات شاهد حضور باشکوه مردم در صحنه و پای صندوق‌های رای باشیم که خوشحالیم همانگونه نیز شد.

 

شایان ذکر است، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی زنجان علی وقفچی و فریدون احمدی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، محمد عزیزی از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه همچنین احمد بیگدلی از حوزه انتخابیه خدابنده راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

 

گفتنی است؛ 631 شعبه اخذ رای در استان زنجان برای انجام فرآیند رای‌‌گیری فعال بود که همه این شعبات به سیستم استعلام هویتی آنلاین مجهز شده بودند و این در حالی است که در مرحله نخست انتخابات تنها 237 شعبه این سیستم مجهز بود./302/949/ب1

ارسال نظرات