۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۲۳۹۷۸
آیت الله نوری همدانی:

وحدت مسؤولان کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

حضرت آیت الله نوری همدانی خواستار حفظ وحدت مسؤولان کشور به منظور تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت شد و گفت: در هر مجموعه‌ای که میان اعضای آن وحدت و همدلی وجود داشته باشد آن مجموعه موفق خواهد بود.
آیت الله نوری همدانی آیت الله نوری همدانی آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با اعضای شورای شهر و شورای استان قم با بیان این که یکی از ویژگی‌هایی که خداوند به نظام جمهوری اسلامی عنایت کرده است برانگیختن افرادی که به قصد خدمت به مردم حرکت می‌کنند بوده است اظهار کرد: هر چه شما اخلاص را در عمل خود بیشتر کنید خداوند اجر و ثواب بسیاری نصیب شما خواهد کرد و همیشه در کارهایتان موفق خواهید بود.

 

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت بین مسؤولان تصریح کرد: در هر مجموعه‌ای که میان اعضای آن وحدت و همدلی وجود داشته باشد آن مجموعه موفق خواهد بود و اختلاف باعث کندی پیشرفت در کارها خواهد شد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که در برابر عمران و آبادانی شهر گرفتن پول از مردم اشکالی ندارد، افزود: البته باید مردم پیشرفت و آبادانی را به چشم خود ببینند تا در این راه مسؤولان را کمک کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های استان قم بیان کرد، قم پایگاه انقلاب اسلامی است و در تمام جهان مورد توجه قرار گرفته است و ما باید در شأن قم کار کنیم و شهری آباد را رقم بزنیم.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه داد: البته این عمران و آبادانی باید از منظر اسلام باشد و قم باید به شهری مدرن بر اساس موازین اسلام تبدیل شود.

 

وی گفت: البته مسوولان شهرداری باید تدابیری اتخاذ کنند تا از افرادی که بضاعت مالی ندارند کمتر پول گرفته شود تا آن‌ها نیز بتوانند ساختمان‌های مستحکمی بنا کنند./858/پ202/ج

ارسال نظرات