۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۲۳۹۶۶
مدیر حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

ارتقای سطح علمی مدارس علمیه لرستان

مدیر حوزه های علمیه لرستان از ارتقای سطح علمی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی آینده سطح علمی چهار مدرسه دیگر به سطح 2 ارتقا پیدا می کند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، بعدازظهر امروز در نشست شورای استانی حوزه علمیه، گفت: هم اکنون 13 مدرسه علمیه برادران در سطح یک و دو فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه سطح علمی چهار مدرسه علمیه لرستان از سطح یک به دو ارتقا می یابد، افزود: این مدارس شامل صادقیه و رضویه خرم آباد، مدارس علمیه مهدیه الیگودرز و امام صادق(ع) ازنا هستند.

 

حجت الاسلام مبلغی در ادامه با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در سطح 2، اظهار داشت: به زودی این مدرسه نیز در سطح یک پذیرش طلبه خواهد داشت.

 

وی کیفیت علمی مدارس علمیه لرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: طلاب توانمند و بااستعدادی در این مدارس پرورش پیدا می کنند و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه استان در جامعه مشغول فعالیت هستند.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که عزم جدی حوزه و اعضای شورا شاهد رشد کمی و کیفی آموزش در حوزه علمیه استان باشیم و در سایه ارتقای سطح علمی مشکلات ادامه تحصیل طلاب برطرف شود.

 

وی اظهار داشت: مدیران مدارس با جذب اعتبارات از منابع استانی می توانند به برطرف شدن مشکلات مدارس علمیه کمک کنند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از سوی مدیران حوزه های علمیه استان و با حضور اعضای شورا  کمبودها و مشکلات حوزه های علمیه استان بررسی شد./9459/202/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات