۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۲۳۹۶۴
مسؤول بسیج دانشجویی استان البرز:

شهدای غرب کشور و کرمانشاه مظلوم واقع شده‌اند

مسؤول بسیج دانشجویی استان البرز گفت: شهدای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در غرب کشور و استان کرمانشاه مظلوم واقع شده‌اند.
شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا در استان البرز، سعید بهرامی با اشاره به نقش موثر رزمندگان کرجی در عملیات‌های مناطق غرب کشور، گفت: در ایام دفاع مقدس شهدای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در غرب کشور و استان کرمانشاه مظلوم واقع شده‌اند.

وی اظهار داشت: به لطف خدا و شهدای مظلوم، چند سالی است که با همت رزمندگان کرجی و همکاری و پشتیبانی سپاه استان و نواحی مختلف استقبال از این اردوها افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز، افزود: در سال 85 اتوبوس‌های اعزام شده دو عدد بوده است که این رقم در سال جاری به 11 اتوبوس رسیده که در همین راستا تعداد دانشجویان هم در این اردوها نیز افزایش داشته است که در سال گذشته 80 نفر شرکت کرده بودند و امسال به 160 نفر رسیده است.

بهرامی مهم‌ترین عملیات‌های غرب کشور را عملیات مطلع الفجر، بازی دراز و روح الله عنوان کرد و گفت: هر کدام از این عملیات‌ها شاهد رشادت‌های رزمندگان و فرماندهان بزرگی همچون شهید شرع پسند، شهید غلامعلی پیچک، شهید وزوایی، شهید حاجی بابا، شهید کشوری و شهید شیرودی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: زائران راهیان نور با صعود به ارتفاعات عملیات دراز ضمن زیارت سه شهید گمنام در مراسم سالگرد عملیات بازی دراز شرکت کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در خاتمه اظهار داشت: علیرغم استقبال دانشجویان و همکاری مسئولان دانشگاه‌ها از این اردوها، دانشگاه آزاد کرج همچنان از غافله عقب مانده است.922/101/ب3

ارسال نظرات