۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۲۳۹۴۶
امام جمعه دامغان:

دشمن شناسی از بارزترین ویژگی های شخصیتی شهید مطهری بود

امام جمعه دامغان گفت: دشمن شناسی از بارزترین ویژگی های شهید مطهری و وجوه تمایز و برتری شخصیت بی بدیل این عالم عامل و استاد فرزانه بود که در سخنان و تألیفات سراسر نور وی متبلور است.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان، امام جمعه این شهرستان در آیین بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که با حضور فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، شورای معاونان، پاسداران و بسیجیان شهرستان دامغان در محل حسینیه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نقش شهید مطهری در تفسیر و تبیین پیام انقلاب اسلامی کم نظیر است.

 

وی با برشمردن تفاوت های شخصیت کم نظیر شهید مطهری(ره) با دیگران، تصریح کرد: این چهره تأثیرگذار در ایدئولوژی حکومت اسلامی، مقابل افکار التقاطی، لیبرالیست ها، کمونیست ها، سکولارها و تفکرات نظایر اینها ایستاد و به تبیین و تعمیق ارزش های اسلام ناب محمدی و شریعت علوی همت گمارد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان اضافه کرد: مبلغان تفکرات باطل و التقاطی در روزهای نخست پیروزی انقلاب با در هم آمیختن تفکرات و اعتقادات مختلف سعی در القاء این آموزه های سطحی و انحرافی به مردم داشتند که شهید مطهری با شناخت کامل اهداف آنها، چهره واقعی گروه هایی همچون منافقین(مجاهدین خلق) را به مردم شناساندند.

 

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: علامه مرتضی مطهری با داشتن چهار ویژگی بارز "مکتب دیده"، "محضر دیده" با بهره گیری از محضر اساتیدی همچون علامه طباطبایی و امام خمینی(ره)، "مدرس" حوزه و دانشگاه و "مؤلف" آثار ارزشمند گسترده، به الگویی بی بدیل در تاریخ کشورمان تبدیل شده است.  

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با اشاره به فعالیت های شایسته تقدیر مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه تزکیه و حکمت آموزی را در کنار آمادگی و آموزش های نظامی لازمه رشد همه جانبه پاسداران و نیروهای ولایی مجموعه سپاه پاسداران عنوان کرد.

 

وی اضافه کرد: فراموش نکنیم که امروز تمام کفر در برابر اسلام قرار گرفته و کشور و نظام ما پرچمدار اسلام ناب محمدی است، همانا در دوران دفاع مقدس 300 هزار شهید دادیم، کارخانه و مراکز زیر بنایی و شهرهای ما را بمباران کردند، دو میلیون آواره و قریب به یک هزار میلیارد دلار به کشور ما خسارت تحمیل کردند، 40 کشور دنیا به صدام جنایتکار کمک کردند، سال ها مردم ایران را با تحریم های گسترده تحت فشار قرار دادند تا انقلاب اسلامی و گفتمان جهانی آن را نابود کنند اما هرگز موفق نشدند و نخواهند شد./202/977/ب1

ارسال نظرات