۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۲۳۹۲۵
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس:

کسانی که برای انقلاب کار می‌کنند مورد تهمت قرار می گیرند

زاهدی گفت: کسی که بخواهد برای انقلاب کار کند حتما مورد تهمت قرار می گیرد و با این تهمت ها باید دانست راهمان را درست انتخاب کرده ایم و تهمت های دیگران را به عنوان موفقیت بدانیم.
محمد مهدی زاهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مسجد علی ابن ابی طالب کرمان در جمع طلاب و روحانیان، گفت: این که روحانیتی با دغدغه انقلابی دور هم جمع بشوند تا برای انقلاب فعالیت هایی انجام دهند، کار ارزنده ای است؛ به فرموده مقام معظم رهبری وقتی کسی قدرت اندیشیدن را دارد افسر جنگ نرم است و روحانیان از افسران عالی رتبه این جنگ هستند.

 

وی با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری گفت: باید راه های نفوذ را شناسایی کنیم و آن ها را ببندیم که این کار سختی است؛ ما چادر را به عنوان حجاب برتر قبول داریم اما چه اتفاقی می افتد که رییس یک اداره دولتی به کارمند خانم خود می گوید چرا با چادر در اداره حاضر می شود؟ این کشور، مال امام زمان است و رفتار همه ما ها که مسؤولیت داریم به قدری با تسامح همراه بوده که باعث سو استفاده شده است.

 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: روحانیان جوان می توانند موتور محرکه خوبی برای جریان انقلابی باشند؛ مقام معظم رهبری تأکید دارند تا راه های نفوذ شناسایی شود و با آن ها مقابله شود؛ رخنه تفکر غربی به گونه ای صورت می گیرد که حرف استکبار از زبان یکی مسؤول موجه بیرون بیاید.

 

وی اظهار داشت: یکی از مسؤولان کشور گفت که ما نمی خواهیم بمب اتم بسازیم و رهبری هم روی همین مسأله تأکید دارند پس چه ایراد دارد که این ها بیایند مراکز نظامی ما را بازرسی کنند که دقیقا حرف دشمن را زدند؛ برخی دیگر بحث شورای رهبری که خواست استکبار است را مطرح می کند که مثالی برای نفوذ است؛ دامنه نفوذ بسیار گسترده تر از جنگ نرم است و جنگ نرم ابزاری برای نفوذ است.

 

زاهدی گفت: گروهی از کسانی که در رسانه ها جاسوسی می کردند و برای دشمن کار می کردند از سوی سپاه دستگیر شده بودند؛ این ها قرار بود به وزرا و دولت مردان نزدیک شده و روی افکار آن ها تأثیر بگذارند؛ دشمن روی وزارت علوم، ارشاد و آموزش و پرورش برای نفوذ تلاش کرده و به شدت دارد فعالیت می کند.

 

وی تأکید کرد: در برخی دانشگاه ها حرف های دشمن در خصوص برجام و آزادی بیان و عملکرد رهبری مطرح می شود که این یکی از نتایج نفوذ است؛ مطرح شدن این حرف ها در مناظره های علمی مشکلی نیست اما چاپ و نشر آن ها به نفع نظام نیست؛ شناسایی و مقابله با جریان نفوذ خیلی مشکل است.

 

زاهدی اظهار داشت: کسی که بخواهد برای انقلاب کار کند حتما مورد تهمت قرار می گیرد و با این تهمت ها باید دانست راهتان را درست انتخاب کرده اید و تهمت های دیگران را به عنوان موفقیت بدانید؛ در جریان انتخابات مواردی را علیه من مطرح می کردند چون می دانستند کسی مثل زاهدی به مجلس برود به کسی باج نمی دهد؛ ما محکم بودیم و از شعار های خودمان عدول نکردیم.

 

وی اظهار داشت: کسی که در جنگ نرم آبروی خود را هم خرج کند کمتر از شهادت نیست؛ کار انقلابی ابعاد مختلف دارد که یک بعد آن این است محتوای کتب درسی دانش آموزان ما عوض شود؛ علمای ما باید روی منابر جهت گیری های انقلاب را بگویند./202/9704/ب1

ارسال نظرات