۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۴۲۳۸۶۶
آیت الله نعیم ‌آبادی:

موضع گیری مجلس خبرگان باید بر اساس شناخت صحیح از دشمن صورت گیرد

نمایده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ویژگی های رییس آینده مجلس خبرگان که بتواند روزنه های امید دشمن را از بین ببرد، گفت: مجلس خبرگان باید برخوردار از یک رییس انقلابی و معتقد به مبانی محکم نظام باشد تا بتواند مملکت را از خطرات حفظ کند.
آیت الله نعیم ‌آبادی آیت الله نعیم ‌آبادی

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگانی که انقلابی نباشد نمی تواند رهبری انقلابی تعیین کند.

 

وی افزود: اگر اندیشه خبرگان رهبری یک اندیشه سالم سیاسی متناسب با انقلاب اسلامی نباشد، این مجلس برای انتخاب رهبری شایسته و انقلابی نا توان است، از این رو صبغه اصلی خبرگان غیر از مسائل فقاهتی به عنوان کسانی که می خواهند رهبر انقلاب را تعیین کنند باید خود انقلابی باشند.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ویژگی های رییس آینده مجلس خبرگان که بتواند روزنه های امید دشمن را از بین ببرد، اظهار داشت: مجلس خبرگان باید برخوردار از یک رییس انقلابی و معتقد به مبانی محکم نظام باشد تا بتواند مملکت را از خطرات حفظ کند.

 

وی ادامه داد: مهم ترین مسأله در نظام انتخاب رهبر است، تا زمانی که رهبر معظم انقلاب هستند و ان شاءالله خداوند سایه ایشان را مستدام بدارد، دلهره نداریم اما ممکن است خدایی نکرده در آینده که امیدواریم آن روز نیاید نیاز شود رهبری انتخاب کنند که حال و هوای همین رهبر را داشته باشد.

 

آیت الله نعیم آبادی با بیان این که مجلس خبرگان جای جناح بندی و گروه بازی های سیاسی نیست، ابراز داشت: اگر بنا باشد خبرگان جناحی عمل کند همان آسیبی که بازی های سیاسی به بخش های دیگر جامعه وارد کرده به مجلس خبرگان نیز وارد می شود.

 

وی عنوان کرد: یکی از خطراتی که جامعه را تهدید کرده و می کند این است که منافع و مسائل گروهی و جناحی دیده شود، اگر در خبرگان نیز بحث مصلحت جناح و فرد مطرح شود خطایی جدی است، خبرگان فقط باید به انقلاب و سرنوشت آن بیندیشد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تأکید بر لزوم عملکرد صحیح و زمان شناسانه مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: خبرگان باید روابط جهان را بدانند و شیطنت های دشمن را بشناسند، همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند دشمن شناسی باید صورت گیرد به ویژه درباره آمریکای قدار که هیچ اعتمادی به او نیست.

 

وی اضافه کرد: در مسأله برجام آمریکا شیطنت های بسیاری انجام داد، این دشمن اموال ایران را به دلیل حادثه که در طرف دیگر دنیا رخ داده بر می دارند، طبیعت آمریکا و استکبار همان طبیعت فرعون است، موضع گیری مجلس خبرگان باید بر اساس شناخت صحیح از دشمن صورت گیرد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات