۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۲۳۸۳۶
آيت الله دري نجف آبادي:

تولید داخلی رکن مهم تحقق اقتصادی مقاومتی است

آيت الله دري نجف آبادي توجه به تولید داخلی را رکن مهم تحقق اقتصادی مقاومتی دانست و گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم و مسؤولان باید تولید داخلی را تقویت کنند تا به شرق و غرب اتکا نداشته باشیم.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک امروز در خطبه های نماز جمعه اراک بیان کرد: حضور حداكثري اقشار مختلف مردم بزرگ ایران اسلامی در پاي صندوق هاي راي در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، خاري در چشم بدخواهان و دشمنان نظام است.

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیامی برای دشمنان کشور

آيت الله دري نجف آبادي با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیامی برای دشمنان کشور است که ما همواره پشتیبان نظام اسلامی هستیم و در هیچ شرایطی از مقاومت و ایستادگی دست برنمی داریم، گفت: اینجا سرزمین امام خمینی (ره) است و مردم باید آگاهانه در انتخابات شرکت داشته باشند و فردی را انتخابات کنند که در راستای حفاظت از انقلاب و نظام و همچنین پاسداری از خون شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهدای مدافع حرم گام بردارند.

 

تبلیغات انتخاباتی باید متعادل باشد

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با بیان این که تبلیغات انتخاباتی باید متعادل باشد، خاطر نشان کرد: منتخب مردم تكليف سنگيني را در خانه ملت بر دوش دارد و بايد با تلاشي مضاعف در راستاي چارچوب قانون اساسي، معيارهاي امام راحل، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا بكوشد.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت:  تعدادی از نمایندگان به دنبال فرصت و حضور در مجلس هستند تا بتوانند با ساختارشکنی و حرمت‌شکنی، به بیت‌المال دست درازی کنند، این افراد به هیچ عنوان موجه نیستند و شایستگی حضور در مجلس را ندارند.

 

با تمام وجود به پای ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌ایم

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با اشاره به اهمیت ‌های دینی و انقلابی، خاطر نشان کرد: نامزدهایی که به راحتی در اماکن مختلف بی‌ادبی می‌کنند باید بدانند ما با تمام وجود به پای ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد به مقدسات توهین شود.

 

امام جمعه اراک در رابطه با موضوع دريافت مبالغ دو ميليارد دلاري آمريكا از ايران گفت: آمريكا خيال مي كند با چپاول، غارت و دزدي سرگردنه مي تواند اين پول را از جيب ملت ما درآورد و اين اقدام نشان مي دهد كه آمريكايي ها قابل اعتماد نيستند و در روز روشن مثل جيب برها دم از غارت مي زنند.

 

تولید داخلی رکن مهم تحقق اقتصادی مقاومتی

 آيت الله دري نجف آبادي با اشاره به این که ریيس ديوان عالي كشور اين اقدام را محكوم كرده و انتظار است وزارت امور خارجه نيز موضع گيري در قبال اين مهم را با جديت تمام دنبال كند، افزود: بايد مراقب فريبكاري و زياده خواهي آمريكا بود و همه بايد همت كنند، چرا كه هر ملتي كه صاحب همت شود لطف خداوند شامل حالش مي شود.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي در ادامه توجه به تولید داخلی را نیز دیگر رکن مهم تحقق اقتصادی مقاومتی دانست و اظهار داشت:  امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم و مسؤولان باید تولید داخلی را تقویت کنند تا به شرق و غرب اتکا نداشته باشیم./842/202/ب2

ارسال نظرات