۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۲۳۸۳۱
روحانی بحرینی:

بحران به دلیل خودخواهی مسؤولان گسترش یافته است

روحانی لبنانی تاکید کرد که خودخواهی و اقدامات طایفه گرایانه مسؤولان مسیر حل مشکلات را مسدود کرده و با کنار گذاشته شدن مذاکرات راه تفاهم بین طرف های سیاسی در لبنان بسته شده است.
شيخ احمد قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم لبنان اشاره کرد و گفت: کشور ما در پی اختلافات سیاسی گروه های مختلف در باتلاق مشکلات فرو رفته است.

 

وی افزود: مشکلات کشور به جایی رسیده است که دیگر دولت هم نمی تواند راه حلی را ارائه کند و موسسات دولتی و ادارات به تعطیلی کشیده شده اند.

 


این روحانی لبنانی تاکید کرد: اختلافات سیاسی و درگیری داخلی لبنان هیچ گاه به مصلحت کشور نبوده و تنها برای مردم خسارت بر جای گذاشته است.

 

حجت الاسلام قبلان با تاکید بر راه گشا بودن گفت‌وگو در کشور، اظهار داشت: کنار گذاشته شدن مذاکرات راه را برای رسیدن به تفاهم بین گروه های سیاسی سخت کرده و در این میان خودخواهی و اقدامات طایفه گرایانه برخی مسؤولان بر عمق مشکلات افزوده است.
 

 

امام جمعه برج البراجنه در پایان خاطر نشان کرد: اصلاح قانون انتخابات می تواند مسیر را برای حل مشکلات هموار کند. انتخابات باید مایه وحدت بیشتر مردم باشد نه اینکه موجب تفرقه و چند دستگی شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات