۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۲۳۷۹۲
امام جمعه بروجرد:

حضور مردم در انتخابات خنثی کننده دسیسه های دشمن است

امام جمعه بروجرد حضور در انتخابات را خلق حماسه ای تاریخی دیگر بیان کرد و گفت: این حضور حماسی خنثی کننده دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، با حضور در حوزه های انتخابیه این شهرستان و در جمع خبرنگاران رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت انتخابات دور دوم است.

 

وی با بیان این که حماسه ای که مردم ایران اسلامی  هفتم اسفند سال گذشته خلق کردند ناتمام مانده است، افزود: انتخابات دور دوم تکمیل کننده این حماسه باشکوه است.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه لرستان در مرحله دوم انتخابات، بیان داشت: امروز مردم پای صندوق های رأی می آیند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام بیعت کنند.

 

وی حضور حماسی مردم در صحنه انتخابات را خنثی کننده هجمه های دشمن عنوان کرد و گفت: این حضور و رأی مردم به نظام و انقلاب است.

 

امام جمعه بروجرد یادآور شد: امروز مردم ولایی بروجرد همچون دیگر حوزه های انتخابی پای صندوق های رأی می آیند و وظیفه ملی و شرعی خویش را ادا می کنند.

 

وی در ادامه حضور مردم پای صندوق های رأی را برای ورود افراد اصلح و منتخب خویش به مجلس ضروری خواند و گفت: این حضور نشان از حساسیت مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است.

 

حجت الاسلام ترابی شرکت مردم در انتخابات و ساعات اولیه را بسیار چشمگیر بیان کرد و عنوان داشت: امید است این حضور همچنان پررنگ تر شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که رأی مردم کرسی هایی که در مجلس شورای اسلامی تا کنون تعیین تکلیف نشده اند مشخص شود و شروع به کار نمایندگان مجلس منشأ آثار و خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد./9459/203/ب2

ارسال نظرات