۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۲۳۷۵۸
آیت الله مجتهد شبستری در پای صندوق رأی:

مردم با حضور در دور دوم انتخابات ندای رهبر را لبیک گفتند

امام جمعه تبریز حضور مردم را نشان از وفاداری و تداوم بر ارزش های انقلاب ارزیابی کرد و گفت: مردم ولایتمدار آذربایجان بار دیگر با حضور در صحنه های انقلابی به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند.
آیت الله شبستری در پای صندوق رای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، با حضور در پای صندوق اخذ رأی مسجد انگجی تبریز رأی خود را به صندوق انداخت، و از عموم مردم خواست تا با حضور خود در آینده کشور سهیم باشند.

 

وی با بیان اینکه در کار خیر باید از یکدیگر سبقت بگیریم، اظهار کرد: بر اساس گزارش های رسیده از استان، حضور مردم در شعب اخذ رای پرشور است، از ساعات اولیه صبح جمعیت نسبتا گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شرکت در انتخابات، مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و نشانه مردم سالاری دینی است، گفت: مردم استان با حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی بار دیگر در دور دوم انتخابات مجلس نیز به ندای رهبری لبیک می گویند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات یک آزمون الهی است، تأکید کرد: مردم با حضور باشکوه در این آزمون به یاوه گویی دشمنان پاسخ دندان شکن می دهند و با انتخابی صحیح کار مجلس دهم را به پایان رسانده و مجلسی را تشکیل خواهد داد که به نفع مردم و کشور باشد.

 

عضو خبرگان رهبری ملت آذربایجان را ولایتمدار، انقلابی و مؤمن خواند و تصریح کرد: مردم ولایتمدار آذربایجان بار دیگر با حضور در صحنه های انقلابی به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و اهمیت دور دوم انتخابات مجلس را نمایان کردند.

 

وی حضور مردم را نشان از وفاداری و تداوم بر ارزش های انقلاب ارزیابی کرد و ابراز داشت: مسؤولان و نمایندگان راه یافته به مجلس با تلاشی مضاعف برای رفع مشکلات معیشتی مردم و تحقق اقتصادی مقاوم پاسخ این حضور مردم را به نیکی دهند.

 

آیت الله شبستری با بیان این‌که این حضور مردم بازتابی جهانی و گسترده خواهد داشت، ادامه داد: مردم به افرادی رأی دهند که به نفع ملت حرکت کنند، در دور دوم به جهت کمی کاندیدا ها شناخت و انتخاب راحتر است./854/202/ب2

ارسال نظرات