۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۲۳۷۴۰
امام جمعه آبدان:

شوراهای اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران هستند

امام جمعه آبدان گفت: شوراهای اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران هستند.
 حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد، امام جمعه آبدان صبح امروز در همایش روز ملی شوراها در سالن اجتماعات بخشداری آبدان برگزار شد ،گفت: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

وی در ادامه یاد آور شد: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری های اداره کشور نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

 

امام جمعه آبدان مشورت را یکی از ارکان مهم سلامت در تصمیم گیری ها عنوان کرد و افزود: امر مشورت یکی از مسائل مهمی است که خداوند در قرآن کریم بارها ضرورت و نیازمندی به آن را با شیوه های گوناگون و واژه های مختلف بیان و عمل به آن را سفارش کرده است.

 

بخشدار آبدان نیز با تبریک روز شوراها افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی نشان دهنده مردم سالاری دینی بوده و وجود شوراها به تحقق این واقعیت کمک بسیاری کرده است.

 

محمد فخرایی خاطرنشان کرد: شوراها توانسته اند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و بار سنگین را از دوش دولت بردارند.

 

وی با تقدیر و تشکر از عملکرد خوب شوراهای بخش آبدان، بیان کرد: امروزه اعضای شورا بابد به عنوان نمایندگان مردم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار بسته و الحمدالله توانسته است کارنامه خوبی ازخود نشان بدهد.

 

گفتنی است، در پایان این همایش از شوراهای اسلامی شهر و وستاهای بخش آبدان با اهدا لوح تجلیل شد./833/202/ب2

ارسال نظرات