۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۲۳۵۱۶
مدیر انجمن نجات از حلقه و فرق ضاله:

طلاب با ورود در فضای مجازی و نشر دین مانع ترویج فرقه‎های ضاله شوند

مدیر انجمن نجات از حلقه و فرق ضاله با بیان اینکه طلاب خواهر با کسب اطلاعات کافی و مهارت در زمینه فضای مجازی می‌توانند سدی در برابر انحراف و گرایش بانوان به فرقه‌های ضاله باشند، گفت: در جامعه، زنان بیش از مردان به این فرقه‌ها گرایش دارند.
میرزائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فاطمه میرزائیان مدیر انجمن نجات از حلقه و فرق ضاله، امروز طی نشستی که در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) برگزار شد، با بررسی عرفان‌های کاذب و باورهای انحرافی، گفت: امروز شناخت و بررسی عرفان‌های کاذب برای طلاب بسیار لازم و ضروری است.

 

وی افزود: طلاب با شناخت عقاید و باورهای فرقه‌های نوظهور و عرفان‌های کاذب و با استفاده از معیارهای مناسب می‌توانند مانع ترویج باورها و جریان‌های انحرافی در سطح جامعه باشند.

 

میرزائیان در خصوص نحوه گسترش فرقه‌های انحرافی در جامعه، بیان داشت: تعدادی از فرقه‌های فعال به صورت جلسات و کلاس برگزار می‌شود و بعضی دیگر، به صورت نشر کتاب و نشر مفاهیم و آموزه‌های فرقه‌های خاص در فضای مجازی بدون بیان نام رهبرشان و فرقه منتشر می‌شود.

 

مدیر انجمن نجات از حلقه ادامه داد: متاسفانه امروز در فضای مجازی ما شاهد گسترش القائات و تبلیغات این فرقه‌های انحرافی هستیم به طوری که اگر کسی از عقاید و باورهای آنان اطلاعی نداشته باشد و وارد کانالها و گروه‎‌های مجازی آنان شود دچار شبهه شده و در برابر آموزه‌های آنان تسلیم می‌شود و این امر در جامعه اسلامی بسیار خطرناک است.

 

وی افزود: طلاب خواهر با کسب اطلاعات کافی و مهارت در زمینه فضای مجازی می‌توانند سدی در برابر انحراف و گرایش بانوان به فرقه‌های ضاله باشند چرا که در جامعه، زنان بیش از مردان به این فرقه‌ها گرایش دارند.

 

میرزائیان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز جبهه عظیمی در مقابل اسلام گسترده شده است، چرا نبینید، چرا بعضی این جبهه عظیم را نمی‌بینند مثل جنگ احزاب است فرق مختلف ضد اسلامی، ضد معنویت، ضد حقیقت، در مقابل اسلام دست به دست هم داده‌اند موشکافی می‌کنند تا نقطه ضعف‌ها را پیدا کنند از آن نقطه ضعف‌ها استفاده کنند نقاط نفوذ را پیدا کنند از آن نقاط نفوذ بر ما ضربه بزنند؛ کلام رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق است چرا که دشمنان تنها از راه نقطه ضعف نفوذ کرده و ضربه را وارد می‌کند.

 

مدیر انجمن نجات از حلقه اظهار داشت: طلاب باید نقطه ضعف‌های اعتقادی افراد جامعه را شناسایی کنند تا با ترویج باورهای اعتقادی که بر مبنای توحید، نبوت و امامت است مانع فریب آفراد جامعه و نفوذ دشمنان باشند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر افراد جامعه از نظر اعتقادی قوی باشند هرگز وارد فرقه‌های کاذب نشده حتی با آن فرقه‌ها به مقابله می‌پردازند./202/813/ب1

ارسال نظرات