۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۲۳۴۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد:

گفتمان انقلاب اسلامی پرطرفدارترین گفتمان در دنیاست

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: امروزه گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا به عنوان پرطرفدارترین گفتمان شناخته شده و مطرح است.
حجت الاسلام رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه دین اسلام که خود بر سه اصل اعتقادات، احکام و اخلاق استوار است شکل گرفته است.
 

وی افزود: هدایت مردم در این نظام مقدس باید بر عهده فردی آگاه، توانمند و باتدبیر باشد و پیروی بی قید و شرطی ملت ایران از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری بیانگر این موضوع مهم است.
 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفتمان انقلاب اسلامی را به عنوان پرطرفدارترین گفتمان در دنیا نام برد.
 

وی با اشاره به اهمیت حفظ و تداوم امنیت در کشور ایران اسلامی اظهارداشت: کشور ایران علیرغم وجود دشمنی ها و توطئه‌ها در دنیا بر علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از امنیت و آرامش خاصی برخوردار است.
 

حجت الاسلام رستگار در ادامه، این امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون وجود نعمت ولایت فقیه دانست و ابراز داشت: اگر همه بر این امر اعتقاد راسخ داشته باشیم که تمام نقاط این دنیا به دوربین مخفی حضرت حق مجهز است و پروردگار نظاره‌گر اعمال و رفتارمان بوده، به راحتی می‌توان بر نفس اماره غلبه کرد.
 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران به لطف حضرت حق بعنوان قدرت بازدارنده جهان محسوب شده و در منطقه از قدرت موشکی بی نظیری برخوردار است.
 

حجت الاسلام رستگار ابراز داشت: استکبار از طنین انداز شدن آموزه های دینی، اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری وحشت دارد زیرا به خوبی فهمیده که تحقق این امر مهم نقش بسزایی در نابودی قدرتهای پوشالی آنان دارد.
 

وی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی پاکستان دارای بمب اتم بوده و آمریکایی ها و تروریستها به دلخواه خود هر نقطه از این کشور را منفجر می کنند، اما کشور ایران علیرغم دشمن های فراوان به برکت ولایت فقیه و ولایتمداری مردم ایران از آرامش و امنیت خوبی برخوردار است.
 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: اندیشه ولایت فقیه نیاز به استدلال عقلی ندارد چون یک امر عقلایی است؛ در جامعه ای که به امام معصوم دسترسی نداشته باشیم ضرورت بهره مندی از ولی فقیه جامع الشرایط مبرهن است.
 
وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و بیان داشت: برگزاری نشست علمی «حکمت مطهر» با حضور فرماندهان، هادیان و مربیان، مراسم گرامیداشت و تجليل از اساتيد، مربيان هاديان و معلمان بسيجی، نشست سياسی بصيرتی، برگزاری محافل روشنگری در تمامی حوزه های مقاومت و هيات منتظران موعود، ديدار با ائمه جمعه، حضور هاديان سياسی در نماز جمعه از ديگر برنامه های شاخص سپاه در طول اين هفته است.

حجت الاسلام رستگار، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس، ويدئو كنفرانس سياسي، گفتگو با صاحبنظران در خصوص اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، مسابقه كتابخوانی از آثار شهيد مطهری و محافل انس با قران را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.
 
وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، مسابقات فرهنگی، علمی، پژوهشی و ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، اعزام مبلغ به پایگاه های مقاومت، اردوهای فرهنگی و کوهپیمایی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی است./851/202/ب3

ارسال نظرات