۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۲۳۴۴۷

شرکت ۷۰ طلبه لرستانی در مسابقات قرآنی

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: 70 طلبه لرستانی در این مسابقات شرکت می کنند.
مسابقات قرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، بعداز ظهرامروز، در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات مرکز مدیریت استان برگزار شد، گفت: مسابقات قرآن و اذان ویژه طلاب مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این مسابقات 9 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود، عنوان داشت: در این دوره از مسابقات قران و اذان 70 طلبه لرستانی شرکت می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن و اذان با محوریت حفظ، قرائت، صوت، اذان و دعا خوانی برگزار می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که نتایج مسابقات در مرحله نخست از سوی استان مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد، اظهار داشت: ارزیابی پایانی و بررسی نتیجه داوری استانی از سوی مرکز مدیریت قم اعلام می شود.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که فراگیری علوم قرآنی طلاب در طول سال تحصیلی مورد توجه قرار دارد، افزود: از وظایف مهم طلاب انس با قرآن است.

 

وی برگزاری مسابقات قرانی را فرصتی برای طلاب خواند تا توانایی خویش را در این عرصه بسنجند و بتوانند به مسابقات کشوری راه یابند.

 

حجت الاسلام موسوی تعالیم و معارف الهی را بهترین چراغ هدایت بشر عنوان کرد و بیان داشت: تشویق طلاب به فعالیت های قرآنی و انس بیشتر با قران از دیگر اهداف برگزاری مسابقات قرانی است.

 

وی با بیان این که قرآن اصلی ترین منبع تبلیغی روحانیان است، خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج آموزه های قرآنی بهترین عامل هدایت انسان و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان عنوان داشت: با پیروی از دستورات اسلام و پیاده کردن ان در زندگی خویش می توان جلوی تهاجم فرهنگی غرب را گرفت./9459/202/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات