۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۲۳۳۳۲
امام جمعه روانسر:

اسلام تمام ابعاد وجودی و معنوی زندگی انسان را مورد توجه قرار داده است

امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه انجام فرایض دینی نیازمند بهره مندی از سلامت جسم است، گفت: اسلام تمام ابعاد وجودی و معنوی زندگی انسان ها را مورد توجه قرار داده است.
ماموستا عبدالله غفوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمانشاه، ماموستا عبدالله غفوری امام جمعه شهرستان روانسر عصر امروز در همایش سفیران سلامت ابراز داشت: امر سلامت در اسلام بسیار مورد توجه بوده و بر رعایت موازین بهداشتی بسیار تأکید شده است.


امام جمعه شهرستان روانسر با تأکید بر لزوم حفظ بهداشت شخصی بیان داشت: دین اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی، موازین مختلفی را در بر می گیرد و در شریعت ناب محمدی به حفظ سلامت جسمی توجه خاصی شده است.


وی با بیان اینکه سلامت جسم در اجرای فرامین الهی اثرگذار است افزود: انجام فرایض دینی نیازمند بهره مندی از سلامت جسم و حفظ نظافت و طهارت است.


ماموستا غفوری اذعان داشت: اسلام تمام ابعاد وجودی و معنوی انسان ها را مورد توجه قرار داده و راهکارهایی برای دستیابی به کمال جسمی و معنوی در اختیار انسان ها قرار می دهد.


امام جمعه شهرستان روانسر تصریح کرد: توجه به منویات دین مبین اسلام تضمین کننده سعادت و سلامت زندگی انسان ها و جوامع اسلامی است، در مقوله سلامت نیز می توان به آیات و روایات متعدد در این حوزه مراجعه کرد و از آن ها در جهت حفظ سلامتی بهره برد.


وی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی مردم در جامعه از رعایت موازین بهداشتی مستلزم تلاش مسؤولان و سفیران سلامت در جامعه است و با آگاهی بخشی به مردم می توان جامعه را بیمه کرد.


ماموستا غفوری در پایان گفت: تلاش در جهت عمل به آموزه های دینی در مقوله بهداشت فردی و اجتماعی باید مورد توجه مسؤولان و سفیران بهداشتی قرار گیرد زیرا این توصیه ها کامل ترین و جامع ترین منبع مورد استفاده برای مسلمانان هستند و همه ابعاد را در بر می گیرند./202/857/ب1

ارسال نظرات