۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۲۳۲۰۹
یکی از رهبران حماس:

خودداری تشکیلات خودگردان از مراجعه به شورای امنیت یک رسوایی بزرگ است

دبیر فراکسیون تغییر و اصلاح وابسته به جنبش مقاومت اسلامی حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین گفت: خودداری عباس از مراجعه به شورای امنیت برای بررسی شهرک سازی یک رسوایی بزرگ است.
 محمد فرج الغول، دبیر فراکسیون تغییر و اصلاح وابسته به جنبش مقاومت اسلامی حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین

 

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ محمد فرج الغول، دبیر فراکسیون تغییر و اصلاح وابسته به جنبش مقاومت اسلامی حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین تاکید کرد که محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین فاقد اراده است و خودداری وی از مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی مساله شهرک سازی به نفع اسرائیل تمام می شود.

 

الغول افزود که محمود عباس رفتار دیکتاتورانه دارد و تحت فشار رژیم صهیونیستی و فرانسه و برخی طرف های بین المللی قرار گرفته است، او مانع از محاکمه سران تل آویو در محافل قضایی بین المللی می شود.

 

وی خاطرنشان ساخت که مساله فلسطین عادلانه ترین و مستندترین و معتبرترین مساله است، ولی این مساله به دست یک وکیل مدافع شکست خورده و توطئه گری چون عباس است.

 

الغول خودداری عباس از مراجعه به شورای امنیت را یک رسوایی بزرگ خواند و گفت که هیچ کس حق چشم پوشی از حقوق ملت فلسطین را ندارد، عباس یارای تضییع این حقوق را ندارد.

 

این چهره حقوقی فلسطین یادآور شد که شهرک سازی اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین بخشی از سیاست های اشغالگری و جنایاتش علیه ملت فلسطین به شمار می رود.

 

وی تصریح کرد که عباس دیگر نماینده ملت فلسطین نیست، دوره ریاست وی بر این تشکیلات در 9/1/2009 به پایان رسید، وی به همکاری امنیتی خود با اسرائیل ادامه می دهد و از حقوق ملت فلسطین که مورد اجماع محافل مردمی و گروه های ملی و اسلامی است ، چشم پوشی می کند./994/ب902/د

ارسال نظرات