۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۲۳۱۷۷
فرماندار سلطانیه:

مشارکت در انتخابات، بیانگر سطح بالای آگاهی و تعهد مردم است

فرماندار سلطانیه گفت: مشارکت در انتخابات، نشانگر سطح بالای آگاهی و تعهد مردم ایران نسبت به انقلاب است.
 مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان، پرویز خالقی پیش از ظهر در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: در سال گذشته اتفاقات بسیار مهمی که بر روی سرنوشت مردم تاثیر داشت، اتفاق افتاده است.

وی که در حضور امام جمعه شهرستان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان، دو تن از کارشناسان ستاد عملی سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان و چند تن دیگر از مسئولان سخن می‌گفت، اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال 94 یکی از این رویدادهای مهم سال گذشته بوده است.

فرماندار سلطانیه تصریح کرد: این حضور و مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای، به دنیا ثابت کرد که بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران برای چندمین بار ثابت شد که مردم ایران همچنان پشتیبان ولایت فقیه و همچنین فقیه زمان خود هستند.

خالقی ادامه داد: مردم ایران بر این باور استوار هستند که هر زمان احساس کنند تا حضورشان سرنوشت‌ساز است، با دل و جان خود حضور پیدا می‌کنند که بیانگر این نکته است که این انقلاب از دل جامعه برخواسته است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان سلطانیه نیز همانند دیگر نقاط ایران در پای صندوق‌های رای حضوری پرشور داشتند، بیان کرد: مردم سلطانیه با این حضور روحیه متعهد و انقلابی خود را نشان دادند که این مهم با حضور 70 درصدی مردم سلطانیه در انتخابات در واقع نشانگر سطح بالای آگاهی و متعهد بودن مردم این شهر به انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار سلطانیه ابراز کرد: باید از مردم ایران اسلامی که با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای انتخابات همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر خلق کردند، تجلیل و قدردانی شود.

خالقی با اشاره بر اینکه از مسئولان برگزاری انتخابات نیز باید قدردانی کرد، گفت: اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ بود، قطعاً دشمنان سوء استفاده و تبلیغات روانی خود را آغاز می‌کردند که با حضور پرشور مردم این امر نتیجه عکس داده و همه توطئه‌های آنها نقش بر آب شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی انتخابات در ایران، امکان حضور همه اصناف و اقشار برای شرکت در انتخابات در چارچوب قوانین مهیا بوده است.

فرماندار سلطانیه با بیان اینکه با توجه به قوانین برای ورود افراد داوطلب از مجاری قانونی کشور به مجلس شورای اسلامی و خبرگان، شایسته‌ترین افراد برای این امر انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: امید است تا با توجه به سطح آگاهی بالای مرم کشور، بهترین و اصلح‌ترین افراد وارد مجلس آینده شوند.

خالقی تصریح کرد: شهرستان سلطانیه با دارا بودن دو حوزه انتخابیه فرعی، در زمره شهرستان‌هایی بوده است که قانونی‌ترین انتخابات را برگزار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استان زنجان نیز در زمره نخستین استان‌هایی بوده است که صحت انتخابات آن از سوی شورای نگهبان تایید شده است، افزود: کسب این دستاوردها مرهون تدبیرهای مقامات عالی استان و دستگاه‌های متولی این امر در برگزاری انتخابات است.

فرماندار سلطانیه با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر در روز 11 اردیبهشت، ابراز کرد: ایجاد فضای کسب و کار و رونق یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و همچنین از رویکردهای اساسی دولت تدبیر و امید است.

خالقی بیان کرد: با عنایت به تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، آینده صنعت و کسب و کار در ایران درخشان خواهد بود.

وی به فلسفه نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در سالیان اخیر و با توجه به شعارهای پی در پی نامگذاری‌ هرساله، رهبر معظم انقلاب بر روی بحث اقتصاد تاکید داشته‌اند.

فرماندار سلطانیه اظهار کرد: این تاکیدات در سال 92 در قالب ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی خود را نشان داد و دولت تدبیر و امید نیز از زمان ابلاغ آن، عزم خود را برای مشارکت‌های مشترک و همگانی دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف جزم کرده است.

خالقی با بیان اینکه این مشارکت‌ها برای این است که برنامه‌ای تدوین شود تا سیاست‌‌ها به بهترین نحو ممکن انجام شود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بر فرابخشی بودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید داشته و همه ارگان‌ها را در جریان اجرایی نمودن این سیاست‌ها مهم برشمرده‌اند.

وی تصریح کرد: رویکردهای این سیاست‌ها برای مسئولان مشخص شده است و این سیاست‌های کلان در 24 بند ابلاغ شده که از آن نمی‌توان به هیچ‌وجه خارج شد.


فرماندار سلطانیه در پایان خاطرنشان کرد: همه وظایف دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای اجرایی نمودن این سیاست‌ها از سوی مقامات عالی ابلاغ شده که قرار است بر اساس دبیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، این سیاست‌ها عملیاتی شود./922/101/ب3

ارسال نظرات